3. jun 2023, 13:14
Hejsa. Jeg har lige erhvervet mig et CS77” som skal bruges med min PS5. Derudover har jeg en 7 år gammel Onkyo 747, som ikke kan passthrough af de nyeste ting. Når jeg har min PS5 sat til receiveren, som er sat til fjernsynet, nægter den pludselig at vise 4K og HDR (virkede på mit CX65”?) men når jeg kobler PS5 direkte i tv, er alt selvfølgelig fint.
Mit spørgsmål er så, kan jeg gøre det, og så få 5.1 lyd ud af mit surround, via Earc, eller er der nogen begrænsninger jeg skal være opmærksom på, fordi jeg har en lidt ældre receiver…. Eller hvad skal jeg gøre?
Det nemme svar er selvfølgelig ny receiver, men efter at have trumfet tv igennem herhjemme, tror jeg der går en lille smule tid inden jeg skal prøve at trumfe ny receiver igennem også
Mit spørgsmål er så, kan jeg gøre det, og så få 5.1 lyd ud af mit surround, via Earc, eller er der nogen begrænsninger jeg skal være opmærksom på, fordi jeg har en lidt ældre receiver…. Eller hvad skal jeg gøre?
Det nemme svar er selvfølgelig ny receiver, men efter at have trumfet tv igennem herhjemme, tror jeg der går en lille smule tid inden jeg skal prøve at trumfe ny receiver igennem også
Min samling af blå skiver: http://oc.mymovies.dk/sjoestrand