29. nov 2023, 11:20
#355522
Hej,
Jeg er nye i dette forum, så venligt bær over med mig hvis mit spørgsmål er placeret forkert eller slet ikke hører til i disse fora.
Jeg har lige købt en ny Samsung HW-Q995C Soundbar og har tilsluttet en Chromecast 4K til denne, og forbundet soudbaren til min gamle Pioneer KRP-500M.
Jeg har fået Dolby Atmos til at fungere på både Netflix, Prime Video og HBO Max uden problemer. Men jeg kan på ingen måde få Atmos på Disney+ app'en.
Jeg har Premium abb. på D+, men kan kun stille app'en til at Dataforbrug er 'Automatisk' (HD kvalitet 4,0 GB/time). Jeg har afinstalleret og geninstalleret app'en. Jeg har fiber forbindelse 100 Gb/s.
Er der nogen der har en idé om hvorfor dette i fungerer? (selv tænker jeg de (Disney) har koblet 4K og Atmos sammen og det er fordi jeg kun har FullHD skærm)
Jeg er nye i dette forum, så venligt bær over med mig hvis mit spørgsmål er placeret forkert eller slet ikke hører til i disse fora.
Jeg har lige købt en ny Samsung HW-Q995C Soundbar og har tilsluttet en Chromecast 4K til denne, og forbundet soudbaren til min gamle Pioneer KRP-500M.
Jeg har fået Dolby Atmos til at fungere på både Netflix, Prime Video og HBO Max uden problemer. Men jeg kan på ingen måde få Atmos på Disney+ app'en.
Jeg har Premium abb. på D+, men kan kun stille app'en til at Dataforbrug er 'Automatisk' (HD kvalitet 4,0 GB/time). Jeg har afinstalleret og geninstalleret app'en. Jeg har fiber forbindelse 100 Gb/s.
Er der nogen der har en idé om hvorfor dette i fungerer? (selv tænker jeg de (Disney) har koblet 4K og Atmos sammen og det er fordi jeg kun har FullHD skærm)