27. dec 2017, 20:21
#264089
Hej
Vi købte sidste år i August et LG smart TV i elgiganten. Nu 1 år senere er vi pludselig begyndt at døje med at de Apps vi bruger som fx TV2Play og Viaplay efter noget tid begynder at komme med følgende meddelse "Denne App genstartes for at frigøre mere hukommelse" hvorefter appen lukkes ned og genstartes og sådan fortsætter den indtil fjernsynet slukkes og hvorefter man kan se lidt igen på ny indtil den pludselig begynder igen. Der kan gå alt fra 10 min til et par timer inden det sker. Jeg har prøvet at google problemet men synes ikke jeg er helt tilfreds med de muligheder der foreskrives.
Har bl.a. haft fat i kundeservice der anbefalede at resette tv'et til fabriksindstilling men dette kan kun holde nogle dage før den begynder igen eller også mente de at det var vores internet den var gal med, hvilket jeg synes lyder mærkeligt da vi har haft samme udbyder i over 1 år uden problemer. Vi har haft en tekniker ude som skiftede en printplade til netværket men heller ikke dette har hjulpet på problemet. Det er så også begyndt at ske når vi streamer via chromecast hvor den også engang imellem kan finde på at lukke ned og starte op igen.
Nu er jeg blot nysgerrig om der er andre der har oplevet lignende på deres LG tv og i såfald hvad blev løsningen hvis dette blev lavet?
Der er stadig garanti indtil August 2018 så jeg er bestemt ikke færdig med at klage endnu
https://www.elgiganten.dk/product/tv-ra ... v-49uf772v
Vores model hedder:
Model: 49UF772V
WebOs version: 2.2.1
SW version: 4.25.56
Vi købte sidste år i August et LG smart TV i elgiganten. Nu 1 år senere er vi pludselig begyndt at døje med at de Apps vi bruger som fx TV2Play og Viaplay efter noget tid begynder at komme med følgende meddelse "Denne App genstartes for at frigøre mere hukommelse" hvorefter appen lukkes ned og genstartes og sådan fortsætter den indtil fjernsynet slukkes og hvorefter man kan se lidt igen på ny indtil den pludselig begynder igen. Der kan gå alt fra 10 min til et par timer inden det sker. Jeg har prøvet at google problemet men synes ikke jeg er helt tilfreds med de muligheder der foreskrives.
Har bl.a. haft fat i kundeservice der anbefalede at resette tv'et til fabriksindstilling men dette kan kun holde nogle dage før den begynder igen eller også mente de at det var vores internet den var gal med, hvilket jeg synes lyder mærkeligt da vi har haft samme udbyder i over 1 år uden problemer. Vi har haft en tekniker ude som skiftede en printplade til netværket men heller ikke dette har hjulpet på problemet. Det er så også begyndt at ske når vi streamer via chromecast hvor den også engang imellem kan finde på at lukke ned og starte op igen.
Nu er jeg blot nysgerrig om der er andre der har oplevet lignende på deres LG tv og i såfald hvad blev løsningen hvis dette blev lavet?
Der er stadig garanti indtil August 2018 så jeg er bestemt ikke færdig med at klage endnu
https://www.elgiganten.dk/product/tv-ra ... v-49uf772v
Vores model hedder:
Model: 49UF772V
WebOs version: 2.2.1
SW version: 4.25.56