Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358679
Det helt nye tv fra i år af(2024) med alt det smarte og nødvendige man nu skal bruge(1 måned gammel)

(Fejlkøb) Sælger kun fordi det ik var hvad jeg skulle bruge, kan godt nøjes med mindre. Men det er helt nyt, ingen brugsspor og ingen skader. Fungere som helt nyt tv.

Den er blevet Calman calibrated, med en HDR & SDR profil til en værdi af 1499kr så normal prisen ville være 9990 for tv + de 1499 for kalibreringen. Så 11.489 i alt, men sælger den til 9.000kr

Prisen kan godt selvfølgelig forhandles men ville blive rigtig glad hvis jeg kunne få 9.000 kr eller mere for det :D

Andre funktioner:
- Tizen-operativsystem
- Dual LED
- PANTONE-validering
- Adaptiv lyd
- Samsung Q-Symphony til synkroniseret lyd med Samsungs soundbar
- SmartThings
- Samsung Knox Sikkerhed
- AirSlim-design
- SolarCell-fjernbetjening
- HDMI eARC til brug af Dolby atmos med soundbar

Har også en Samsung soundbar HW-Q995C 11.1.4 ch til salg til 6000 kr hvis nogen er interesseret :D
Senest rettet af Lukas nielsen 18. maj 2024, 02:11, rettet i alt 2 gange.
#358713
Måske smart at vide hvilken størrelse, det drejer sig om?
Når du skriver, du kan nøjes med mindre, mener du så med hensyn til størrelse eller pris?
Hvad vil du have i stedet?

Hvis det er under en måned gammel, så burde der stadig være returret på det, hvis du har købt det i en af de store kæder...

Din soundbar kan i øvrigt købes til under 7000 kr. hos Power.
#358733
De skriver i hvert fald "C":
https://www.power.dk/tv-og-lyd/soundbar ... ricerunner

Du svarede ikke på, hvad der gør, du ønsker at skille dig af med dit nye TV, eller hvad du påtænker i stedet?

At der ikke følger emballage med, er ret væsentligt at informere om, da det påvirker salgsprisen.
Det gør det også næsten umuligt at sende, hvilket gør, det nok mest er folk i nærområdet, der er potentielle købere, derfor vil jeg råde dig til at skrive, hvor det evt. kan afhentes...
#358740
Grunden til jeg gerne vil af med det, er at mine behov slet ikke er så store og nødvendige som det her tv tilbyder, vil ikke have noget mindre, og tænker heller ikke på noget andet. Bruger bare ik tv'et nok så tænker der er nogle andre som ville blive glade for det, i hvert fald til gaming på PS5 og Xbox X fordi den tilbyder 120 hz som de konsoller understøtter.

Havde ikke set at Power sælger den til 6999 men pga det så sætter jeg den ned til 6.000 lige ud.
(købte den i Elgiganten til 11.989 som den stadig står til derinde).

Og hvor den kan afhentes så befinder jeg mig på Sydfyn
(tlf nr: 28 90 66 46) hvis nogen skulle være intra.