Supergris skrev: ↑14. feb 2024, 20:13
Tænk George, det tror jeg ikke, vi var mange, der havde gættet, med mindre du havde fortalt det...
Faktisk er du det, man kalder en "fanboy"!
Du må snart have forstået, at ALLE skærme har en form for det, du kalder "antigenskin"?
De nye TV med OLED-MLA-paneler har faktisk en overfladebehandling, de kalder "Vanta Black", som skulle være ret så effektiv, men de snakker bare ikke om det konstant.
Det er fint, du synes One Connect er genial, men det er langtfra alle, der synes det.
Har du et ordentligt lydanlæg tilsluttet, kan du opnå noget tilsvarende, da du kan nøjes med et enkelt HDMI-kabel, hvor den blot vil være endnu en boks, som skal placeres tæt på TVet eller sammen med dine andre eksterne enheder...
Hvad bilder du dig ind, du må snart have forstået at du kan stikke dine personelige kommentare op et vist sted men typisk dig, og er ikke enig, de OLEDS jeg har set har genskin ad helvede til, og ja er glad for One C boks ligesom mange andre er.
Hvis andre mærker kom på banen med mine behov var de meget velkommen.
Der er nogle her der er glad for Phillips, nogle gamle Pana fans, Sony og naturligvis LG lovers.
Samsung har været førende med top QLED i mange år og nu med QD OLED, og har god erfaring med Samsungs top så naturligvis er det mit favorit mærke, men lad for s.... være med dine dumme kommentare, jeg blander og kommentere ikke på hvad du kan lide eller ej , men kommer med min egen mening, det burde du også gøre fremfor at nedgøre andres mening.