Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#358752
Jeg skal have nyt lydsystem til mit TV, men jeg har ikke mulighed for at finde et traditionelt 5.1 system, da jeg ikke har plads til at installere højtalere bagved min siddeposition i TV-stuen.

Derfor vil jeg høre jer om gode anbefalinger til lydsystem, hvor der eventuelt er soundbar, ekstra højtalere i forlængelse af soundbar og subwoofer, men ikke højtalere, der er beregnet til at være placeret bagved eller ved siden af min siddeposition.
#358759
Canton Soundeck 100, så behøver du ikke ekstra af noget. Du kan senere udvide med trådløse baghøjtalere og sin hvis du får brug for det. Der er indbygget sub med 4 enheder.
Lige nu er der 19% rabat i Tyskland.
#358777
hvis du ikke har brug for surround, vil jeg jeg anbefale et par aktive højtalere som feks dem her https://www.hifiklubben.dk/argon-audio- ... tea4mk2bk/
og ellers er sonos beam soundbar meget rost hvis du vil have lidt surround lyd, men du får klart den bedste lyd med aktive højtalere, særligt til musik