13. nov 2016, 11:27
#240680
Jeg købte et Samsung 60KS7005 ved Power i slutningen af juli. Desværre gik bagpanelet af i hjørnerne, som man hører så meget om. Det blev sendt til rep og da vi fik det tilbage 3 uger efter havde det samme fejl igen.
Vi ønskede derfor at hæve købet, da vi ikke orkede at mangle et tv igen, fordi det skulle til rep. Efter længere tids diskussion med Power med forskellige medarbejdere holdt de fast på at de måtte forsætte med at reparere tv'et.
Efter jeg skrev en anmeldelse med en stjerne på Trustpilot skete der dog endelig noget. De byttede vores 60KS7005 til et 65KS8005 og gav os et gavekort på 2000 kr som undskyldning for hele forløbet.
Ærgerligt at man skal helt ud i at skrive anmeldelse før der sker noget. Men til sidst endte det hele som sagt godt. Kompensationen med gavekortet på 2.000 kr. svarer til vi reelt kun har givet 10.000 kr for et 65 8-serie, så ganske god pris. Power har derfor ikke mistet os som kunde, men det er vigtigt at sætte sig ind i købeloven og holde fast på sin ret.
Kundeservicechefen virkede oprigtig ked af det på vores vegne, over hvad der var sket, og jeg har et indtryk af, at kritikken oprigtigt er taget til efterretning. Så det er helt klart positivt.
Vi ønskede derfor at hæve købet, da vi ikke orkede at mangle et tv igen, fordi det skulle til rep. Efter længere tids diskussion med Power med forskellige medarbejdere holdt de fast på at de måtte forsætte med at reparere tv'et.
Efter jeg skrev en anmeldelse med en stjerne på Trustpilot skete der dog endelig noget. De byttede vores 60KS7005 til et 65KS8005 og gav os et gavekort på 2000 kr som undskyldning for hele forløbet.
Ærgerligt at man skal helt ud i at skrive anmeldelse før der sker noget. Men til sidst endte det hele som sagt godt. Kompensationen med gavekortet på 2.000 kr. svarer til vi reelt kun har givet 10.000 kr for et 65 8-serie, så ganske god pris. Power har derfor ikke mistet os som kunde, men det er vigtigt at sætte sig ind i købeloven og holde fast på sin ret.
Kundeservicechefen virkede oprigtig ked af det på vores vegne, over hvad der var sket, og jeg har et indtryk af, at kritikken oprigtigt er taget til efterretning. Så det er helt klart positivt.