Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#185585
Hey

Lyden i mit mutters tv er begyndt at forvrænge og skratte, nu ved jeg ikk om det er en lydinstilling lige pt, eller om enhederne er ved at synge på sidste vers..

Kan nogen fortælle mig hvad for nogen enheder der kunne sidde i, og hvilken størrelse fuldtoner plejer der at sidde i sådan nogen fladskærme, og kan man købe nogen hyldevare som nogenlunde passer i størrelse og parametre?

Hilsen H
#185587
MigSelv skrev:Er der skruet op for bas indstillingen, dette forårsager kabinet resonans ( og mulig skratten ).
Ja jeg har læst mig til at det kunne være et simpelt problem med netop bas der ved en fejl er blevet skruet op, men den gamle siger det er kommet hen af vejen og hun roder aldrig med nogen indstillinger selv..

Men nu har jeg ikke tjekket det selv endnu, jeg vender tilbage igen hvis det er et nemt fix..
#185619
Hey

Har lige tjekket indstillingerne, der var 0 på bassen så dette har ikke være ændret..

Dog har jeg ændret 2 indstillinger, fra Musik-->Tale og afstand fra Over 30cm-->Indtil 30cm..

Dette har kureret det en smule men skratten er der stadig og det lyder somom hele bagpladen spiller med når dybere toner bliver for meget..