18. jun 2021, 10:27
#332305
Jeg ved det er en branchestandard, at TV skal holde op med at virke efter ca. 3 år, men ingen er bedre til at håndhæve dette end Samsung! Vi er nu på vort andet Samsung "Smart-TV", som holder op med at virke og det er mildest talt frustrerende. Samsungs såkaldte "support" kan (vil) intet gøre.
Humlen er, at apps holder op med at virke; de kan ganske enkelt ikke åbne. Vi har prøvet at nulstille Smart-TV, nulstille hele TV´et, gendanne til fabriksindstillinger, fået "support" til at gøre det samme osv, men intet hjælper. Er der nogle der har været ude for det samme - og rent faktisk fået det løst?
Helt sikkert er det, at vi ALDRIG nogensinde mere køber et Samsung TV!
Humlen er, at apps holder op med at virke; de kan ganske enkelt ikke åbne. Vi har prøvet at nulstille Smart-TV, nulstille hele TV´et, gendanne til fabriksindstillinger, fået "support" til at gøre det samme osv, men intet hjælper. Er der nogle der har været ude for det samme - og rent faktisk fået det løst?
Helt sikkert er det, at vi ALDRIG nogensinde mere køber et Samsung TV!