Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Reonekot
#94274
Ja det genere stadig voldsomt i daglig brug. Og det er en lidt sjov forklaring, for som du siger, så virker EPG ved Yousee fint på andre TV mærker.

Og 60 min. om at opdatere EPG?
1. EPG opdateres tilsyneladende slet ikke i baggrunden.
2. EPG bliver opdateret inden for 2-3 min. når EPG er slået til.
3. EPG information bliver forældet, så er ikke up-to-date ved næste brug.
4. EPG indeholder tilsyneladende kun nuværende og næste program.

Mht. til software opdatering, så kan det selvf. også være at LG's hardware bare ikke er bedre og ikke kan kører den slags ting i baggrunden? (TekstTV vises fullscreen, EPG fullscreen - den slags er halvside / overlay på Sony tv i hvert fald)
Af ValUs
#94768
Jeg vil lige hører om nogen har prøvet at opdatere firmware med den nyeste 3.63 fra LG..
Af Kroghen82
#94791
Hvor har du fundet den firmware opdatering?
Af Peter Schrøder
#94820
Reonekot skrev:Ja det genere stadig voldsomt i daglig brug. Og det er en lidt sjov forklaring, for som du siger, så virker EPG ved Yousee fint på andre TV mærker.
Det synes ikke kun at LG har problemer med Yousee EPG. Lidt Googlen viser at LG har haft en del problemer med EPG på visse modeller helt tilbage fra 2007. Der er en del summen i amerikanske grupper.
Af thyme
#98339
Er der egentlig kommet en løsning på problemet, eller skal man bare affinde sig med ikke at have en epg med lg?
Af NobleK
#139422
Hej

Jeg ved godt at det er en meget gammel tråd, men jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen har fundet en løsning på dette problem. Det er noget som jeg i hvert fald stadig kæmper med.