Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wildt
#7063
Thomas.N skrev:Ovenstående forhandlere er på min shitlist netop pga fusk med "10 stk af vare X på lager" så bestiller man og får mail om restordre/7-xx dages leveringstid. Det pis gider jeg ikke.
Helt enig - det er pisseirriterende og hvis ikke det er bevidst "går den så går den" mentalitet, så er det amatøragtig lageropdatering - begge dele uacceptabelt imo.
Brugeravatar
Af Tobster
#15759
Jeg har også haft problemer med Getmore... Hold jer fra dem.

De svarer ikke på e-mail og tager ikke telefonen. Men har du brug for at komme i kontakt med dem, så prøv her:

36 72 87 28
35 37 94 88
36 90 83 00

[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Brugeravatar
Af A 666
#15781
Getmore A/S er fuld af lort - lad være med at handle der !

Der findes et forhandler tlf nr man altid kan få fat i dem på, det er muligvis et af de tlf nr som overstående har skrevet....
Ring til dem og tru dem med forbrugerstyrelsen,kontakt osv det er det eneste de kan forstå.
#35595
Jeg har en reklamationssag der kører på 2 ½ mdr. nu, Forbrugerklagenævnet er inde i sagen, men det tager jo en evighed at kører sagen igennem dem, jeg tænker på at få en advokat til at kører en sag imod Getmore for at få pengene tilbage evt. hive dem i retten.

De følger intet, de trækker sagen i langdrag, for der sker jo intet for dem, at gøre dette.

Så hold jer væk fra denne "butik" de har ingen problemer med at sende varen, men opstår der en reklamationssag, så er du fuldstændig på den.

De skulle tilbageføre mine penge, der er nu gået 14 dage, uden de er dukket op, jeg betragter dem næsten som svindlere.
Af Derhunter
#98747
Ville bare lige tilføje til tråden at Getmore.dk stadig er et lorte firma.

Bestilt Sony KDL-46HX700 d. 28. marts forventet levering d. 9. april.
Modtager mail 29. marts, forventet levering 17. april.
Modtager mail 9. april, forventet levering 22. april.
Modtager mail 16. april, forventet levering 19. maj.
Modtager mail 19. april, forventet levering 5. maj.
Modtager mail 3. maj, ordren er slettet pga. prisfejl.

Getmore.dk vil ikke give mig nogen grund til hvorfor ordren er slettet andet end der var en prisfejl og at jeg kan gå ind på deres hjemmeside og bestille varen igen... nu følger jeg at jeg er blevet holdt for nar i lidt over en måned hvor har jeg ventet spændt på mit nye tv. Lorte firma siger jeg bare, hvis ikke varen eller prisen kan levers så lad være med at vise den i jeres online butik.
Af noxity
#98750
Hvis du har fået en ordrebekræftelse, så gælder prisen på denne, så længe du ikke har handlet i ond tro.

Kan godt være de ikke vil sluge den, og så er eneste løsning at kontante forbrugerrådet eller en advokat.

Dog skal der være tale om noget af en besparelse du går glip af før jeg vil anbefale det. Er ikke sjovt at afhænge af et firma som man har tvunget ned i pris, til at håndtere en evt. reklamation, om det så bare er dine 14dages returret.
Af Derhunter
#98754
Jeg har ikke energi til at gå rettens vej pga. dette. Synes bare at jeg ville dele min dårlige oplevelse så andre kan undgå firmaet, eller i det mindste tænke sig om en ekstra gang. Havde på fornemmelsen at Getmore ikke var helt fin i kanten, da jeg undersøgte firmaet så jeg b.la. de havde været involveret i noget moms snyd og mange andre indlæg der advarede om dem. Men nu var de jo købt og havde ny ejer så jeg lod tvivlen komme dem til gode... dårlig ide.

P.S. Prisforskellen mellem den til mig oplyste pris og den nye pris er omkring 500 kr. prisen er nu 11.084. hvor jeg fik oplyst 10.536 en måned tidligere. Og da jeg har fået så mange mails med leveringstider vil jeg tro jeg har en god sag hvis jeg ville indklage Getmore til at overholde aftalen.
Af kskruger
#98755
Derhunter skrev:Ville bare lige tilføje til tråden at Getmore.dk stadig er et lorte firma.

Bestilt Sony KDL-46HX700 d. 28. marts forventet levering d. 9. april.
Modtager mail 29. marts, forventet levering 17. april.
Modtager mail 9. april, forventet levering 22. april.
Modtager mail 16. april, forventet levering 19. maj.
Modtager mail 19. april, forventet levering 5. maj.
Modtager mail 3. maj, ordren er slettet pga. prisfejl.

Getmore.dk vil ikke give mig nogen grund til hvorfor ordren er slettet andet end der var en prisfejl og at jeg kan gå ind på deres hjemmeside og bestille varen igen... nu følger jeg at jeg er blevet holdt for nar i lidt over en måned hvor har jeg ventet spændt på mit nye tv. Lorte firma siger jeg bare, hvis ikke varen eller prisen kan levers så lad være med at vise den i jeres online butik.
Tror du skal være glad for, at de ikke ville sælge til dig. Det kan ha sparet dig for en masse besvær senere.

Find dig hellere en god forhandler og køb der, overveje evt. en aut. Sony forhandler de giver 5 års garanti og du kan sikkert få snakket en god pris.
Af maskus
#118938
Cutter skrev:Så er det slut,, :s

http://www.comon.dk/nyheder/Getmore-er- ... 75963.html
Hmm, det er ærgeligt, at man først får det at vide, så sent i processen. Jeg kunne godt efterlyse lidt mere gennemsigtighed i den proces, hvor selskabsstyrelse kigger et firma i kortene. For selvom firmaet er "lukket", så kan de som regel fortsætte med at handle, og som udvidende forbruger, syntes jeg, at der opstår problemer der. Som firma er det selvfølgelig rart, at man kan nå at rede sit firma på målstregen, og det er først, når Sø- og Handelsretten afgiver "dom", at forbrugeren "orienteres".