Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#346446
Der er kommet Siri, der kan genkende personen i tvOS 16.2. Det kræver vist, at man har det opsat på en anden Apple-enhed, så man skal også have en iPhone med 16.2 – jeg har ikke prøvet endnu.

Og så kommer deres nye Home-arkitektur i 16.2, der skulle gøre styring af hjemmeenheder hurtigere og mere pålidelig.

Jeg har ikke spottet andre ændringer.


#346484
tak for info. Måske jeg bare skal bestille på apple.dk, men bare træls hvis den så er forsinket.

Bonusspørgsmål: Jeg har AppleTV+ - kan se man får 3 md gratis. Jeg skal købe 2 stk Apple TV. Bør jeg så afbestille mit abb og først købe én Apple TV, og så vente 3 md med at købe den næste? Eller lægger de sig i forlængelse af hinanden - eller behøver jeg slet ikke opsige, fordi de så ikke fakturerer for 3 eller 6 måneder, hvis man allerede har abb?
#346485
henningdalgaard skrev: 27. okt 2022, 10:17
Bonusspørgsmål: Jeg har AppleTV+ - kan se man får 3 md gratis. Jeg skal købe 2 stk Apple TV. Bør jeg så afbestille mit abb og først købe én Apple TV, og så vente 3 md med at købe den næste? Eller lægger de sig i forlængelse af hinanden - eller behøver jeg slet ikke opsige, fordi de så ikke fakturerer for 3 eller 6 måneder, hvis man allerede har abb?
De 3 måneders gratis Apple TV + kan du kun få en gang. Desværre.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 45