Log ind med sociale netværk
15. feb 2022, 15:55
#340193
Samme fejl her....har også haft sag kørende med Sophie fra Sony.
flere mails og dertilhørende billeder af diverse settings.
Hentet til rep og skiftet bundkort.
Købt ny Boxer/Norlys CAM-modul.
Stadig samme fejl.
Så forleden kom denne mail:
Hej Søren,
Lige for at holde dig opdateret.
Vi har hørt tilbage fra vores Europæiske tekniske afdeling at der er en software opdatering på vej og som skulle blive tilgængelig her i midten af Februar. Det skulle, efter hvad vi er blevet fortalt, løse alle de problemer som du har oplevet med dit TV. Vi anmoder om lidt mere tålmodighed med hensyn til at få opdatering rullet ud.
Vi anbefaler derfor at man lader sit TV stå til at opdatere automatisk, eller holde øje med vores supportside for yderligere information om udrulningen af denne opdatering. Her har du også mulighed for at downloade opdateringen til dit fjernsyn så snart den udkommer, så du ikke behøver vente yderligere. Du kan eventuelt med fordel tjekke om det allerede står til at opdatere automatisk ved at trykke følgende: HELP - STATUS OG DIAGNOSTICERING - OPDATERING AF SOFTWARE / AUTOMATISK SOFTWAREOPDATERING
flere mails og dertilhørende billeder af diverse settings.
Hentet til rep og skiftet bundkort.
Købt ny Boxer/Norlys CAM-modul.
Stadig samme fejl.
Så forleden kom denne mail:
Hej Søren,
Lige for at holde dig opdateret.
Vi har hørt tilbage fra vores Europæiske tekniske afdeling at der er en software opdatering på vej og som skulle blive tilgængelig her i midten af Februar. Det skulle, efter hvad vi er blevet fortalt, løse alle de problemer som du har oplevet med dit TV. Vi anmoder om lidt mere tålmodighed med hensyn til at få opdatering rullet ud.
Vi anbefaler derfor at man lader sit TV stå til at opdatere automatisk, eller holde øje med vores supportside for yderligere information om udrulningen af denne opdatering. Her har du også mulighed for at downloade opdateringen til dit fjernsyn så snart den udkommer, så du ikke behøver vente yderligere. Du kan eventuelt med fordel tjekke om det allerede står til at opdatere automatisk ved at trykke følgende: HELP - STATUS OG DIAGNOSTICERING - OPDATERING AF SOFTWARE / AUTOMATISK SOFTWAREOPDATERING
18. feb 2022, 08:22
#340271
Den er sendt til mig direkte.
Den automatiske er vist ikke kommet ud endnu.
Du kan hente den her og opdatere ved at pakke .zip ud til usb stik og sætte det i tv:
https://tv.update.sony.net/OND/2020/eu/ ... a_auth.zip
Den automatiske er vist ikke kommet ud endnu.
Du kan hente den her og opdatere ved at pakke .zip ud til usb stik og sætte det i tv:
https://tv.update.sony.net/OND/2020/eu/ ... a_auth.zip
18. feb 2022, 08:37
#340272
Han har nok fået den til test, for at se om fejlen er løst..
Men jeg tvivler nu stærkt at en ny SW retter problemet.
SteenLarsen skrev: ↑17. feb 2022, 17:49 Har ikke fået endnuDen er heller ikke udgivet ..
Han har nok fået den til test, for at se om fejlen er løst..
Men jeg tvivler nu stærkt at en ny SW retter problemet.
18. feb 2022, 19:33
#340304
Her til aften kunne det igen ikke se kanalerne.
Efter genstart kunne det se DR kanaler og efter endnu en genstart, kom Boxer kanaler også med.
Sgu lidt frustrerende.
Efter genstart kunne det se DR kanaler og efter endnu en genstart, kom Boxer kanaler også med.
Sgu lidt frustrerende.
17. mar 2022, 12:38
#341121
Ifølge Sony skulle den (endnu engang) have skiftet bundkortet.
Får det tilbage på mandag, så må vi se om det har hjulpet......ellers er jeg bange for at fruen sætter foden i jorden og sender det retur.
Så er det bare om der er andre TV-mærker som ikke har problemer med CAM-modul/Boxerkort.
Får det tilbage på mandag, så må vi se om det har hjulpet......ellers er jeg bange for at fruen sætter foden i jorden og sender det retur.
Så er det bare om der er andre TV-mærker som ikke har problemer med CAM-modul/Boxerkort.
2. apr 2022, 08:39
#341400
Lige en opdatering, fik opdatering den 23/2.
Siden har der ikke været problemer eller fejl, har ingen pixeleringer. Det har heller ikke været nødvendigt at fjerne kort eller tænde og slukke for at få signal.det tog sin tid, men det hjalp.
Siden har der ikke været problemer eller fejl, har ingen pixeleringer. Det har heller ikke været nødvendigt at fjerne kort eller tænde og slukke for at få signal.det tog sin tid, men det hjalp.
6. maj 2022, 10:15
#342328
Fik et nyt Cam-modul i v. 1.4
Efter det har der ikke været problemer med at tv ikke kunne se signalerne, da cam-moduleret ikke blev registreret.
Skal stadig ind imellem genstarte for at rydde cache, da "tilsandning" forekommer.
Efter det har der ikke været problemer med at tv ikke kunne se signalerne, da cam-moduleret ikke blev registreret.
Skal stadig ind imellem genstarte for at rydde cache, da "tilsandning" forekommer.
16. jun 2022, 10:05
#343175
Nu 1½ mnd efter skift til Cam-modul 1.4, har jeg ikke en eneste gang oplevet problemer.
Log ind med sociale netværk