Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jkn789
#342188
så skal du selvfølgelig prøve, du får jo en faktura fra power som du kan bruge som dokumentation og hvis den har en dato inden for kampagne perioden, så burde du kunne få cashback
Af Zion
#342190
Okay power siger jeg ikke får en faktura, og den eneste kvittering jeg får er min bestillingskvittering. Derfor jeg spørg om jeg kan kræve en kvittering for indbetaling ?
Af Zion
#342191
De mener nemlig købet er lavet i weekenden og ikke når jeg får produktet. Også snakkede om reklamation at de ville tage fat i Lg hvis skaden skete mellem udlevering af produktet og fra min bestillingsdatoen, virker bare ikke som måden at gøre det på. Har altid fået en udleveringskvittering fra Elgiganten med hvornår de har hævet pengene og med produktet osv.
Af jkn789
#342192
Jeg købte mit HZ1000 i power sidste år og har lige tjekket faktura og der er både en bestillingsdato og en faktura dato.
Da du har bestilt før den 2 maj hvor kampagnen starter. Så det kan være at LG afviser det på den baggrund, men du skal selvfølgelig prøve..
Af Zion
#342193
Nej Lg siger de ikke afviser såfremt at fakturaen siger efter 2 maj. Bestillingen er foretaget den 29 april og levering på fredag.

Så det vil være hjernedødt hvis jeg får 4500kr oveni 😂
Af Angel
#342196
Jeg skrev til Powers chat inde på deres hjemmeside og spurgte om jeg kunne få de 25% rabat de havde i weekenden. Han kunne give mig et tilbud på 28.999. Det bliver dog 25.999,- med cashback, som de køre med fortiden.
Af jkn789
#342206
G2 er en 2022 model og var ikke kommet frem på Black friday sidste år, så det må være G1 du mener