Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#341856
Udbud og efterspørgsel. 1500 er en lidt mærkelig mellem-model, som kanabaliseres af både 1000 og 2000, så jeg tror ikke at den er speciel populær.
Af YCSMS
#341920
Håber det er ok, at jeg spørger herinde.

Jeg fik mit JZ1000 i torsdags. Ift. den indbygget panelvedligeholdelse, så kan jeg umiddelbart ikke se en funktion, hvor den selv benytter den af og til. Hvor ofte vil I anbefale at lade den køre programmet?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#341933
Du skal ikke gøre noget aktivt. Sørg blot for, at TV'et ikke slukkes på stikkontakten om natten.

Der er af LG Display (producenten af OLED-panelet) indbygget en løbende rekalibrering af pixels, der foretages efter x antal timer. Det er ikke noget selve TV-producenterne indbygger, så det beskrives måske ikke i manualen.

God fornøjelse med JZ1000 :)
Af YCSMS
#342120
Rasmus Larsen skrev: 29. apr 2022, 11:38 Power har spar 25% på en del TV i denne weekend.

https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php

Det giver bl.a:

- 65" LG C1 til 8.910 kr.
Jeg vidste det! Kun en uge efter jeg ikke gad vente længere på C1 og købte et andet, så kom det ned i pris. Jeg skrev endda med en medarbejder fra Power i sidste uge, som absolut ikke kunne lave det billigere end 10.999 kr.

For fanden i helvede altså :D
Af allo
#342123
YCSMS skrev:Jeg vidste det! Kun en uge efter jeg ikke gad vente længere på C1 og købte et andet, så kom det ned i pris. Jeg skrev endda med en medarbejder fra Power i sidste uge, som absolut ikke kunne lave det billigere end 10.999 kr.

For fanden i helvede altså :D
du kan på ingen måde 'bebrejde' Power's medarbejder for noget som helst her...han/hun kan ikke bare justere priser som (og når) det passer dem eller kunderne

jeg kan se at du har købt et JZ1000 - gætter på at det var hos Power så det er ligetil...30 dages prisgaranti, 30 dages returret...

hvis du vil beholde JZ og hvis du gav mere end 15.000kr. for det (der er bl.a. -25% på denne model i weekend) så får du bare differencen overført på din konto; hvis du vil hellere have et andet tv så kan du returnere (hvis du kan/har en mulighed for det) JZ og købe et andet...
Af Ghidora
#342125
JZ1000 kostede vidst 8500? så det er ikke prisen der gør det tænker jeg! :)

Men jeg gik også bare og ventede på at C1 65" kom ned omkring BF niveau, det var ligesom den eneste model der endnu ikke var kommet det sidste hak ned i pris, ikke engang til diverse åbnings tilbud(hurra for dem)
Af YCSMS
#342126
Jeg har naturligvis ikke haft en kasse fra et 65" til at stå i over en uge, så desværre, ingen mulighed for retur :-D
Brugeravatar
Af bbplayer
#342136
YCSMS skrev: 29. apr 2022, 15:11 Jeg har naturligvis ikke haft en kasse fra et 65" til at stå i over en uge, så desværre, ingen mulighed for retur :-D
Intet unaturligt i det.

Jeg har stadig en gammel LG plasma kasse på loftet sammen med nyeste 65" kasse stående, loft er så 200m2, så masser af plads.

Papkasser er penge værd for samlere :)
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 192