Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#341485
Altså det kunne da være fint hvis apple tv fik flere muskler men det er mere spillene der mangler synes jeg. Arcade og de blandede spil der ligger på app store er ikke nok.

Så de skal ud og lave aftaler med spilstudierne. Det virker som om at de investerer meget meget mere i tv+ tjenesten.
#341559
Det der noise cancelling med AirPods Pro fungerer jo helt vildt :s Jeg kører med high lamp mode på min Sony 270ES for tiden, men der er INGENTING at høre når jeg slutter mine AirPods til ATV'et ;;)
#341561
Den der spatielle lyd fungerer vel relativt i forhold til hvor Apple TV'et står? For så skal jeg vist lige have flyttet det...
#341639
Fordi det gør ingen af de andre tjenester der bruger standardafspilleren.

Jeg tænkte det dog ikke helt til ende, fordi det afhænger vel egentlig af indholdet og ikke afspilleren, da Star-indhold på Disney+ kører fint og uden forsinkelse på billede i forhold til lyd :s
#341796
Apple arbejder stadig på en kombination af Apple TV og højttalere (HomePod). Det siger Mark Gurman fra Bloomberg.

Gurman: Apple Still Working on Combined HomePod and Apple TV With FaceTime Camera

Jeg kunne forestille mig, at alle de TV-funktioner (skift til tvOS, Dolby Atmos support, 'Home Theatre'-mode mv) de har udrullet til nuværende HomePods er forarbejdet.
#341804
kabri skrev: 20. apr 2022, 10:18 Jeg forstår nok ikke helt problemet. Hvorfor virker 24 hz ikke med apples afspiller hos dig?
Det er ikke godt at vide. Jeg har også et ret kompliceret setup. De kunne f.eks. heller ikke finde ud af at sætte Nielsen-udstyret op i sidste uge, så deres tal får altså ikke mit præg på dem :D
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 48