Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#341491
@ Granly. Hvor er det lige vi finder hvad vi kan kalder B&O nyheder ? . . ;-)
_____________________________________________________________________

BANG & OLUFSEN. - I BEGRÆNSET TIDSPERIODE . . .

Få en gratis taske eller etui fra Kvadrat.

Når du køber hovedtelefoner eller in-ear-høretelefoner i en af vores butikker*
til og med 30/04/2022, eller så længe lager haves. Modtag en gratis gave
ved alle køb af hoved- eller høretelefoner

Er du på udkig efter nye hoved- eller høretelefoner? Du er landet det helt
rigtige sted. Lige nu får du en gratis taske fra Kvadrat ved alle køb af B&O-
hovedtelefoner og et gratis etui fra Kvadrat ved alle køb af B&O-in-ear-høre
telefoner. Men du skal være hurtig – for det gælder kun, så længe lager haves.

*Tilbuddet gælder i udvalgte Bang & Olufsen-butikker og afhænger af tilgængelighed
af produkter. Produkter inkluderet i dette tilbud: Beoplay H95, Beoplay Portal, Beoplay
HX, Beoplay EQ, Beoplay EX (kun for versioner tilgængelige i kampagneperioden)
Tilbuddet kan ikke kombineres med andre kampagner
**BEMÆRK! Rabatten på taske/etui er 99,99%.
____________________________________________________________________

Nu er jeg sikker på, Granly skal ud og købe 'nyheder' for alle pengene. :p
Af sd2100
#341519
Peter Pan skrev: 31. mar 2022, 16:58 Tilbage i 1970'erne, 80'erne og 90'erne, var Bang & Olufsen et brand mange
stræbte efter. Vi sparede op, for at køb et tv eller stereoanlæg.

Dengang kom der nyt hele tiden, som var tilgængelig og udstillet i 'normale'
B&O butikker. Alle kendte mærket – og blev seriøst imponerede, hvis en ven,
et familie medlem, en kollega eller nabo købte det...
Jeg tror, at vi har haft denne diskussion før. Vi lever ikke længere i de "gode gamle dage". Dengang var køb af underholdningselektronik en investering - uanset om det var B&O eller ej! Man udstillede sin investering, så alle kunne se og sige "ihhh åhhh wow" - "de har købt noget dyrt" - "de må være fine mennesker". Den nedre middelklasse kunne så (i sin egen selvopfattelse) blive "fine mennesker" ved at købe statussymboler. Disse tider er forbi - heldigvis.
Dem, der nu køber B&O, gør det for egen interesse og IKKE for at imponere andre. For anerkendelse får man ikke længere pga. købte ting - om det så er AV-udstyr eller biler. Dvs. på Nørrebro og i den mørkeste del af provinsen, kan man stadigvæk imponere med dyre biler.
Virkeligheden har ændret sig, som virkeligheden konstant gør. B&O har helt naturstridigt overlevet i mange år, så noget må de have gjort rigtigt!
Af sd2100
#341520
Granly skrev: 6. apr 2022, 07:45 Arhh PP. Kunne vi ikke prøve noget helt nyt, nemlig svare på mine spørgsmål inden du tager endnu en kæphest ud af skabet 😄😄
Jeg tror ikke, at du skal forvente et svar. PP er igen i sit mørke hul, hvor det eneste, der giver glæde, er at træde på B&O - sådan er det bare.
Af Granly
#341537
@PP

Det er du bestemt i din gode ret til :) Herom ingen tvivl, men jeg påpeger bare at du kommer med udtalelser, hvor jeg savner kildehenvisninger. Især omn økonomiske fakta. Dine subjektiuve holdninger må su selv stå på mål for:)
Jeg har også valgt, og vi er ikke enige..:)
Af sd2100
#341538
Granly skrev: 8. apr 2022, 10:38 @PP

Det er du bestemt i din gode ret til :) Herom ingen tvivl, men jeg påpeger bare at du kommer med udtalelser, hvor jeg savner kildehenvisninger. Især omn økonomiske fakta. Dine subjektiuve holdninger må su selv stå på mål for:)
Jeg har også valgt, og vi er ikke enige..:)
Præcis!
Og der er ABSOLUT ikke noget galt i at være uenig i B&O strategi eller produktportefølje. Helt fair.

Men, man kan heller ikke se bort fra, at det er lykkedes B&O at overleve så længe. Loewe i Tyskland har haft en meget broget tilværelse, selv om de har haft et hjemmemarked, der er ca. 16 gange større end B&Os hjemmemarked!
B&O MÅ have gjort noget rigtigt, ved ikke at følge fortiden. Og det er sgu da imponerede, at man kan koble en gammel Beogram sammen B&Os nyeste produkter. Tænk på de problemer Sonos havde og har med S1 og S2 produkter!?

Man kan lide B&O eller ej eller måske bare være indifferent - helt OK, men behøves de konstante sure opstød :( .
#341549
sd2100 skrev:Man kan lide B&O eller ej eller måske bare være indifferent -
helt OK, men behøves de konstante sure opstød :(
Peter Pan skrev:@ Granly. Jeg gør opmærksom på, jeg er skuffet over B&O's
måde athåndterer deres brand på pt, og det kan du ikke lave om på.
Tryk her. :)
Brugeravatar
Af Millemis
#341575
Interessant for de, der ved hvilke skatte, der er gemt i Beoworld-forummet….

Den forumsversion, som for kort tid siden blev hacket og derefter lukket ned, er nu genopstået i en ‘read only’ version:
https://archivedforum2.beoworld.org/forums/

Her kan man - lige som i det tidligere Archived Forum - søge og finde svar på mangt og meget B&O-relateret.
De er begge google-indekserede, så alle og enhver (uden medlemskab i en eller anden lukket gruppe) har tilgang til godterne.

Det nuværende aktive forum har været online i et par uger og begynder at tage form - mange af de tidligere medlemmer har også allerede fundet derhen igen.

P.S.
Beoworld er et non-kommercielt foretagende….skulle man ha’ lyst og lidt penge tilovers kan man blive betalende medlem og dermed bidrage til at opretholde og udvikle Beoworld.

MM
#341581
@ MM. Det må være denne tråd du tænker på. :)
Billede

LG 2019 OLED TV- WiSA Wireless- Soundbar- Dolby Atmos audio. - Click here.
__________________________________________________________________

I perioden 2006 til 2017 var der rigtigt mange HITS på denne B&O tråd,
og B&O tråde generelt.

Billede
Tråden endte med at blive lukket 2017 af Mikkel G, da han mente der var for
meget uenighed blandt trådens bruger. Dette har jeg lært lidt af, så forvent
ikke jeg altid svare, hvis jeg føler der er ved at opstå linende situationer.

Billede
Senest rettet af Peter Pan 14. apr 2022, 08:15, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • 326