Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af TBC
#334560


Senest rettet af TBC 10. sep 2021, 11:24, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af bendix
#334565
Hehe ja jeg ser også frem til GT7

Det lader til at Imsomniac har skiftet til kun at udgive til PS5 siden Ratchet & Clank. Både Wolverine og Spidey er ifølge deres twitter eksklusivt til PS5.
Af Sploink
#334571
Glæder mig også til GT.
Var meget overrasket over KOTOR. Det originale var så fedt et spil.

Wolverine håber jeg bliver et mørkt og dystert spil.

Okay showcase. Havde håbet på lidt flere updates fra Naughty Dog, Sucker Punch.
Brugeravatar
Af bendix
#334573
Ja jeg havde også håbet på mere fra dem, Jeg tror at de gemmer en del til senere. Cory Barlog arbejder på en anden IP ifølge interviewet igår og det forklarer forhåbentligt hans rejser til Tokyo og Kojima.

Sucker Punch har 100% en Ghost of TWOshima 😊 på bordet.

Og Naughty dog arbejder på 2 IP en Fractions og en anden IP.
#334574
Er der info om hvad Forspoken minder mest om? Open world findes i forskellige varianter, hvor mange af dem er meget "hack'n'slash", hvilket jeg bliver sygt træt af efter få minutter. I dén kategori falder God of War og Assassins Creed. Så er der dem, hvor der er færre fjender, men game-setup stort set er det samme, såsom Horizon Zero Dawn, Control , Sushima etc. Spiderman ligger lidt et sted ind imellem - der er mere frihed til at roame, men i kampscener kan der godt blive lidt hack'n'slash over det.

Jeg kan ikke helt sætte det på formel, men der er bare noget, der gør, at spillene som Assassins Creed og GoW ikke taler til mig. Det burde være det samme, men der er nogle finere forskelle, som bare gør udslaget - i hvert fald for mig.
Brugeravatar
Af bendix
#334576
Godt spørgsmål Forspoken er listet som et action role playing og GoT er listet som et Adventure-Stealth. Jeg frygter dog lidt at Forspokens controls minder om deres Avengers spil. Fordi det stinker i min optik. Men hvis de derimod henter inspiration af controls fra Returnal så er der virkelig udsigt til en treat.

Hos IGN's dækning igår snakkede de om at GoW typen af spil burde få sit eget label. Fordi det hverken er open world eller linear. Men jeg er også enig med din analyse af at AC spillene bliver ensformige relativt hurtigt (jeg havde ikke spillet i mange år og efter 120 timer i Valhalla er jeg mættet) men GoT har langt mindre fyld en bedre historie og side missioner der kunne være hovedmissioner i AC serien kvalitetsmæssigt.
#334577
Hvis Naughty Dog begynder at fokusere på online multiplayer såsom factions-genren, så frygter jeg det er slut med regelmæssige udgivelser af historiedrevne spil. Det ville være en skam.

Her er hvad der er sket hos Rockstar efter online multiplayer blev fokus.

Blizzard har heller ikke haft så meget nyt på programmet efter World of Warcraft blev et pengetræ.
Vedhæftede filer
d114qxtarp401.jpg-2.jpg
d114qxtarp401.jpg-2.jpg (254.54 KiB) Vist 1650 gange
blizzard-games-timeline.png
blizzard-games-timeline.png (237.13 KiB) Vist 1650 gange
Af allo
#334608
Rasmus Larsen skrev:Hvis Naughty Dog begynder at fokusere på online multiplayer såsom factions-genren, så frygter jeg det er slut med regelmæssige udgivelser af historiedrevne spil. Det ville være en skam.

Her er hvad der er sket hos Rockstar efter online multiplayer blev fokus.

Blizzard har heller ikke haft så meget nyt på programmet efter World of Warcraft blev et pengetræ.
millenials (generelt) er blevet brainwashed for længe siden og de kender INTET til begrebet 'kvalitet' (og mange andre)

det hele er blevet tilpasset og er nu 100% styret af producenternes vilje, lyst og hvad der nu passer dem
de gik efter de unge og de har dem i deres hule hånd - største økonomisk gevinst ever!
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 205