Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#329940
HZD er også helt klart mit favoritspil. Det ville være fedt at få 60 fps dog. Grafikken er imponerende og når man lige har mestret de våben, der er værd at købe, så er det sq sjovt. Tip: gå benhårdt efter Shield-Weaver rustningen. Den låses først op ret sent i spillet, men det kræver en del forudgående arbejde at få den, så sørg for at have lavet alle opgaverne indtil den mission, som låser den op (den er historie-bundet). Når man har den, så kan man være mere dumdristig :)
Brugeravatar
Af bendix
#329944
Tak for tippet @Torben

@Rasmus Der står expansion Frozen Wilds, er det den du tænker på, jeg tog et billede af den version vi fik gratis idag.
Vedhæftede filer
Screenshot_20210420-221442_PS App.jpg
Screenshot_20210420-221442_PS App.jpg (160.29 KiB) Vist 1443 gange
Brugeravatar
Af TBC
#329949
Torben Rasmussen skrev: 20. apr 2021, 21:35 HZD er også helt klart mit favoritspil. Det ville være fedt at få 60 fps dog.
Det er altså også ufatteligt at det ikke har fået det endnu, det burde PS5 altså snildt kunne få - i hvert fald under forudsætning af at man beholder checkerboardingen burde det ikke repræsentere noget problem.

På high-end PC hører +30 fps i Horizon Zero Dawn med ultimate settings til native 8K rendering (uden checkerboarding, DLSS eller andet) og ultimate native 4K giver framerates typisk imellem 80-110 fps VRR fra scene til scene.

Så det er med andre ord altså ret svært at se for sig, at man ikke skulle kunne få en PS5 version bibeholdende checkerboardingen der giver 60 fps og eller en native 1368p performance mode med 60 fps.

Guerrilla Games trænger vist til at få fingeren ud, da det imho burde være inden for det absolut mulige at fjerne det 30 fps cap på en PS5 - og så godt et spil som der er tale fortjener det virkeligt!
Af Sploink
#329960
Jeg fik heller ikke spillet udvidelsen, så det ser jeg frem til 🙂. Ville dog også håbe på en patch, men de har sikkert travlt med Forbidden West.

Er igang med Ghost of tsushima nu. Er blæst bagover hvor flot det egentlig er, og så smooth det køre med 60fps
Brugeravatar
Af bendix
#329988
Efter sigende skulle dette Movie Pass ha været oppe på den polske PS+ side idag, men blev fjernet. Hvis det er sandt, kunne det så være noget i stil med den service de nye OLED fra Sony giver?
Det skulle starte i morgen allerede og 1 år frem.
Vedhæftede filer
Screenshot_20210421-150456_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20210421-150456_Samsung Internet.jpg (290.32 KiB) Vist 1637 gange
#329998
bendix skrev: 21. apr 2021, 08:05 Det er alligevel en ret stor expansion, ifølge how long to beat tager den mellem 8-12 timer at gennemføre 😊
Hmm... jeg hælder nok mest til de 8, men jeg havde så også omtalte rustning :D

Jeg spiller også Ghost lige nu. Jeg synes dog ikke landskabet er helt så detaljeret som i HZD. Også god underholdning dog. Utroligt meget samme genre som HZD.
Af mathiasn
#330002
Er der nogen som har overblik over hvornår de forskellige forhandlere som skulle modtage PS5 her i april, vil modtage dem?

Coolshop havde blandt andet muligheden for at forudbestille for små 14 dage siden.
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 205