Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Oliver400
#328576
pinoh skrev: 20. mar 2021, 08:15 Mit Plasma 42 tommer står for udskiftning, har især brug for at kunne optage via USB. Fra boxer.
Hvor lang tid vil der gå fra nu, inden 2021 modellerne kan købes til samme pris som 2020 modellen. vil gå efter oled 55 og helst det nyeste C1.
Tænker det smartest med nyeste brugerflade version 6
Præcis mine tanker dog med GX vs G1 i regnestykket også og der er trods alt et nyt panel i. Jeg kan dog ikke vente helt til næste år, men jeg kan strække den til Black Friday. Men det føles som et lotteri for man ved jo aldrig, så jeg sidder konstant og tænker om jeg skal trække aftrækkeren nu eller vente.
Brugeravatar
Af martin.borch
#328582
Købte et LG 65CX for 14.990 for 14 dage siden i Power.

Nu koster det 11.111 kr som my power medlem

Prismatch gælder ikke på et “medlemsklub” tilbud.

Jeg skal derfor returnere mit tv for derefter at købe et nyt. Power får er brugt tv ind på lageret, jeg får et nyt tv og knap 4.000 kr i lommen.

Lidt skørt de ikke bare vil prismatche, men min timeløn for besværet er acceptabel😳🤗🙄🤡
Af Thor-thor
#328605
Kunne da godt overveje at nappe et LG CX 65".
Er dog ikke tidspresset, så hvad er bedste gæt? Kunne den komme under 10k i løbet af foråret?

Ps.
Nogen der ved hvornår Power/EG tilbud udløber?
Af henrik.yde
#328606
Det er vist kun Power der ved det, men til den pris varer det ikke længe før der er udsolgt, så rådet er: Køb mens du stadigvæk kan.
Af Oliver400
#328608
Thor-thor skrev: 21. mar 2021, 14:03 Kunne da godt overveje at nappe et LG CX 65".
Er dog ikke tidspresset, så hvad er bedste gæt? Kunne den komme under 10k i løbet af foråret?

Ps.
Nogen der ved hvornår Power/EG tilbud udløber?
I henhold til næste uges tilbudsaviser, så varer tilbuddene til og med næste søndag. Men jeg vil nok skynde mig.
Af pinoh
#328618
Er der et bud på hvor lang tid vil der Ca. Vil gå inden et 55 C1 kan købes til 10.000 Kr. ?
Tænker hvis priserne i år starter lavere, end de lagde ud med sidste år, kan der vel ikke gå mange måneder
Af Oliver400
#328619
pinoh skrev: 21. mar 2021, 17:26 Er der et bud på hvor lang tid vil der Ca. Vil gå inden et 55 C1 kan købes til 10.000 Kr. ?
Tænker hvis priserne i år starter lavere, end de lagde ud med sidste år, kan der vel ikke gå mange måneder
Jeg tror ikke nogen kan sige noget med sikkerhed, men bedste bud er vel Black Friday 2021.
Brugeravatar
Af bbplayer
#328621
Oliver400 skrev: 21. mar 2021, 16:07
Thor-thor skrev: 21. mar 2021, 14:03 Kunne da godt overveje at nappe et LG CX 65".
Er dog ikke tidspresset, så hvad er bedste gæt? Kunne den komme under 10k i løbet af foråret?

Ps.
Nogen der ved hvornår Power/EG tilbud udløber?
I henhold til næste uges tilbudsaviser, så varer tilbuddene til og med næste søndag. Men jeg vil nok skynde mig.
Mon ikke nogen håber, de indefrosne feriepenge på 2 uger, kommer til udbetaling snarest, og de kan hjælpe en til at købe nyt OLED :)

Jeg er så irriteret over prioriteringer af økonomi lige nu, for en pris under 20k var målet for min 77" OLED. Ryggrad til at sige nej, gør jeg må springe over, selvom den ville blive modtaget med kæmpe glæde, når jeg allerede ved hvad min gamle 55" har budt på, selvom den nok lever sine sidste dage nu.
Jeg er sikker på der må være et par derude som går hele vejen med et 77" lige i den næste uge. På nettet er det vist rent online salg nu.
Af Oliver400
#328622
bbplayer skrev: 21. mar 2021, 18:27
Oliver400 skrev: 21. mar 2021, 16:07
Thor-thor skrev: 21. mar 2021, 14:03 Kunne da godt overveje at nappe et LG CX 65".
Er dog ikke tidspresset, så hvad er bedste gæt? Kunne den komme under 10k i løbet af foråret?

Ps.
Nogen der ved hvornår Power/EG tilbud udløber?
I henhold til næste uges tilbudsaviser, så varer tilbuddene til og med næste søndag. Men jeg vil nok skynde mig.
Mon ikke nogen håber, de indefrosne feriepenge på 2 uger, kommer til udbetaling snarest, og de kan hjælpe en til at købe nyt OLED :)

Jeg er så irriteret over prioriteringer af økonomi lige nu, for en pris under 20k var målet for min 77" OLED. Ryggrad til at sige nej, gør jeg må springe over, selvom den ville blive modtaget med kæmpe glæde, når jeg allerede ved hvad min gamle 55" har budt på, selvom den nok lever sine sidste dage nu.
Jeg er sikker på der må være et par derude som går hele vejen med et 77" lige i den næste uge. På nettet er det vist rent online salg nu.
Jeg har følt mig presset selv, da GX 65" har været den jeg ville satse på siden den blev lanceret. Jeg ventede bare på prisen kom under 18000 kr. Men efter at have set film/sport på min brors 75" (LCD dog) har OLED 77" til 19999 kr. godt nok været lokkende.

Men G1's seriens EVO panel eller Sony's tilsvarende, og det, at startpriser på hele linjen er noget lavere for de nye modeller gør, at jeg nok ender med at vente til Black Week/Friday. Det er naturligvis et sats, da man jo ikke kan være sikker.
Af Bond
#328633
Oliver400 skrev: 21. mar 2021, 19:20
bbplayer skrev: 21. mar 2021, 18:27
Oliver400 skrev: 21. mar 2021, 16:07

I henhold til næste uges tilbudsaviser, så varer tilbuddene til og med næste søndag. Men jeg vil nok skynde mig.
Mon ikke nogen håber, de indefrosne feriepenge på 2 uger, kommer til udbetaling snarest, og de kan hjælpe en til at købe nyt OLED :)

Jeg er så irriteret over prioriteringer af økonomi lige nu, for en pris under 20k var målet for min 77" OLED. Ryggrad til at sige nej, gør jeg må springe over, selvom den ville blive modtaget med kæmpe glæde, når jeg allerede ved hvad min gamle 55" har budt på, selvom den nok lever sine sidste dage nu.
Jeg er sikker på der må være et par derude som går hele vejen med et 77" lige i den næste uge. På nettet er det vist rent online salg nu.
Jeg har følt mig presset selv, da GX 65" har været den jeg ville satse på siden den blev lanceret. Jeg ventede bare på prisen kom under 18000 kr. Men efter at have set film/sport på min brors 75" (LCD dog) har OLED 77" til 19999 kr. godt nok været lokkende.

Men G1's seriens EVO panel eller Sony's tilsvarende, og det, at startpriser på hele linjen er noget lavere for de nye modeller gør, at jeg nok ender med at vente til Black Week/Friday. Det er naturligvis et sats, da man jo ikke kan være sikker.
Jeg har nu aldrig forstået det med at vente vente, i håb om at prisen falder et par tusind, her er det Black Friday man vil vente på som først er om 8-9 måneder, og her vil rygterne på en G2 måske allerede være igang, og så er det måske forfra med at vente, og sådan kan man jo så blive ved. :)
Personlig vil jeg nu hellere prøve at se om man ikke kan forhandle lidt på prisen nu, altså når den er i handlen. :)

Og så tag den i stiv arm, hvis du kunne have sparet måske 3-4000 tusind mere når du når Black Friday i november :)
Jeg tror nu bare mest på at det bliver de billigere udgaver som man kommer til at se de løbende tilbud på, herunder BF. Og den absolut laveste pris bliver når G2 remmer butikkerne, om et år.......

Jeg skal i øvrigt selv have et LG OLED G1 77" venter bare på at de kommer i handlen O_O
Af Oliver400
#328651
Bond skrev: 22. mar 2021, 07:53
Oliver400 skrev: 21. mar 2021, 19:20
bbplayer skrev: 21. mar 2021, 18:27
Mon ikke nogen håber, de indefrosne feriepenge på 2 uger, kommer til udbetaling snarest, og de kan hjælpe en til at købe nyt OLED :)

Jeg er så irriteret over prioriteringer af økonomi lige nu, for en pris under 20k var målet for min 77" OLED. Ryggrad til at sige nej, gør jeg må springe over, selvom den ville blive modtaget med kæmpe glæde, når jeg allerede ved hvad min gamle 55" har budt på, selvom den nok lever sine sidste dage nu.
Jeg er sikker på der må være et par derude som går hele vejen med et 77" lige i den næste uge. På nettet er det vist rent online salg nu.
Jeg har følt mig presset selv, da GX 65" har været den jeg ville satse på siden den blev lanceret. Jeg ventede bare på prisen kom under 18000 kr. Men efter at have set film/sport på min brors 75" (LCD dog) har OLED 77" til 19999 kr. godt nok været lokkende.

Men G1's seriens EVO panel eller Sony's tilsvarende, og det, at startpriser på hele linjen er noget lavere for de nye modeller gør, at jeg nok ender med at vente til Black Week/Friday. Det er naturligvis et sats, da man jo ikke kan være sikker.
Jeg har nu aldrig forstået det med at vente vente, i håb om at prisen falder et par tusind, her er det Black Friday man vil vente på som først er om 8-9 måneder, og her vil rygterne på en G2 måske allerede være igang, og så er det måske forfra med at vente, og sådan kan man jo så blive ved. :)
Personlig vil jeg nu hellere prøve at se om man ikke kan forhandle lidt på prisen nu, altså når den er i handlen. :)

Og så tag den i stiv arm, hvis du kunne have sparet måske 3-4000 tusind mere når du når Black Friday i november :)
Jeg tror nu bare mest på at det bliver de billigere udgaver som man kommer til at se de løbende tilbud på, herunder BF. Og den absolut laveste pris bliver når G2 remmer butikkerne, om et år.......

Jeg skal i øvrigt selv have et LG OLED G1 77" venter bare på at de kommer i handlen O_O
Jeg har aldrig ejet evne til at kunne forhandle desværre, men jeg er ikke uenig i at man kan ende i en cirkel, hvor man altid kan vente den den næste model. Lige her dog med annoncering af EVO panelet, som vel radikal ændre på OLEDs lysstyrke, er det at vente nok ikke så dårlig en ide tænker jeg.
Brugeravatar
Af KimKaos
#328661
Jeg var på udkik efter et ca. 50" med jeg har fået et mega tilbud på en LG 55" CX til 8.000,- - forhandleren skal have svar i denne uge

Nu er jeg kommet i tvivl - skal jeg slå til eller skal jeg vente til C1
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 192