Log ind med sociale netværk
29. nov 2019, 13:29
#306566
jilech skrev: ↑29. nov 2019, 13:17 SmartDNSProxy har 80% life-time rabat på deres 36 mdr abonnement.Det er selvfølgelig en rigtig fin pris, og noget billigere end Getflix. Selvom man så blev nødt til at skifte tjeneste en dag, så er det ikke engang så stort et tab
36 mdr til 35,28 dollars.
Image: Sony VPL-XW5000ES | Lissau TrueColor 108" | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic DP-UB824 | Apple TV 4K
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
29. nov 2019, 13:30
#306567
Naiera skrev: ↑26. nov 2019, 04:01 Mit hold spiller i morgen nat, så jeg håber ESPN kører ordentligt til den tidI forgårs lukkede de så for adgangen
Image: Sony VPL-XW5000ES | Lissau TrueColor 108" | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic DP-UB824 | Apple TV 4K
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
3. dec 2019, 10:31
#306835
Jeg har nu haft Disney+ siden launch med Getflix. Har fin adgang via DNS. Dog er videokvaliteten uhyre dårlig. Jeg har tastet Getflix DNS ind i ATV4K og har som nævnt fin adgang til tjenesten. Jeg har en 50/10 linie, og måler 42/10 på ATV4K, så der er fint hul igennem. Netflix og Itunes er knivskarpt og med god lyd. Det er kun Disney+, der er problemer med. Har andre problemer med videokvaliteten på Disney+? Det er meget pixeleret og uskarpt. Synes det var fint i starten, men de seneste par uger er det virkeligt blevet dårligt. Det er ikke kun i starten inden den har buffer'et ordentligt - det er konstant.
3. dec 2019, 10:35
#306836
Det er endnu ikke lykkedes mig at få den over 1080p med smartdnsproxy. Jeg ved ikke om det er relateret til DNS-opsætningen eller om det er Disneys servere der kæmper.
Eller måske Disney, der prøver at lukke ned for DNS-tricket?
Eller måske Disney, der prøver at lukke ned for DNS-tricket?
3. dec 2019, 10:59
#306838
Min projektor viser, at den modtager 4K i HDR (feks ved afspilning af The Mandalorian), men billedet virkeligt dårligt. Meget værre end HBO Nordic - hvilket siger en del:-) Kan selvfølgelig være, at det er ATV, der opskalerer til 4K.
3. dec 2019, 11:27
#306839
Det hele opskaleres til 4K af TV eller boksen, så kvaliteten skal måles i ledet før det vises på skærm/projektor. Altså selve streamingsignalet ligesom her: viewtopic.php?p=277294#p277294
Så det skyldes sikkert, at du får en noget lavere opløsning/bitrate igennem
Så det skyldes sikkert, at du får en noget lavere opløsning/bitrate igennem
3. dec 2019, 13:57
#306845
ESPN og Hulu virker ellers fint, og det er jo også en slags Disney. Det kan være, at vi bliver nødt til at vente til D+ kommer til Danmark, før vi konsekvent kan få ordentlig kvalitet Men det kørte altså fint de første par uger.
Rasmus Larsen skrev: ↑3. dec 2019, 10:35 Det er endnu ikke lykkedes mig at få den over 1080p med smartdnsproxy. Jeg ved ikke om det er relateret til DNS-opsætningen eller om det er Disneys servere der kæmper.Der var også for meget knas med kvaliteten til at jeg gad se Noelle i aftes. Oftest lignede det noget der var løgn, med enkelte peaks i hvad der nok var 1080p. Der var også lidt knas med fjerde afsnit af The Mandalorian i fredags, men for det meste var kvaliteten som den burde være.
ESPN og Hulu virker ellers fint, og det er jo også en slags Disney. Det kan være, at vi bliver nødt til at vente til D+ kommer til Danmark, før vi konsekvent kan få ordentlig kvalitet Men det kørte altså fint de første par uger.
Image: Sony VPL-XW5000ES | Lissau TrueColor 108" | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic DP-UB824 | Apple TV 4K
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
3. dec 2019, 17:36
#306860
Ja, den var slem i går. Og enig i, at det fungerede bedre de første par uger.
3. dec 2019, 21:17
#306868
Smart DNS har rådgivet mig til at benytte disse IP, har dog ikke haft tid til at teste.
45.32.218.29
107.191.48.176
or
149.28.40.219
149.28.65.242
Restart your Router and device after changing the DNS IPs.
After the restart, Log in to your Smart DNS Proxy account and click Activate or Reactivate button and wait for 5 minutes before trying again.
45.32.218.29
107.191.48.176
or
149.28.40.219
149.28.65.242
Restart your Router and device after changing the DNS IPs.
After the restart, Log in to your Smart DNS Proxy account and click Activate or Reactivate button and wait for 5 minutes before trying again.
4. dec 2019, 05:44
#306877
Vores hollandske skribent kan godt trække streams fra Disney+ i fuld kvalitet, så det er derfor jeg mistænker, at det har noget med DNS-tjenesterne at gøre. Forhåbentlig stabiliserer det sig efter Disney har redet første bølge af.
4. dec 2019, 12:41
#306899
Jamen, det har det da helt sikkert. Jeg har også ofte knas med US Netflix via Getflix, mens ESPN (som virker igen, hvilket Getflix gjorde mig opmærksom på i forgårs) og Hulu kører helt som de skal 99% af tiden. Mere end 99% af tiden for Hulus vedkommende. Heldigvis har jeg sjældent brug for US Netflix; der er simpelthen så meget at se på vores egen Netflix.
Image: Sony VPL-XW5000ES | Lissau TrueColor 108" | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic DP-UB824 | Apple TV 4K
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
13. dec 2019, 12:16
#307432
Hmm, er jeg den eneste som synes, at Disney+ hurtig bliver en kende 'tomgangsagtig'? Det er altså et rimelig begrænset katalog, særligt hvis man som mig ikke er til Marvel. Der kommer meget lidt nyt indhold og ventetiden på de nye biograffilm hænger lidt som en tung sky over tjenesten. Vi holder fast herhjemme fordi de yngste ser Disney og Pixar-film igen og igen, men ellers så ville jeg nok tage Disney+ i korte perioder af gangen.
Jeg tror altså, at Disney skal op i et helt andet investeringstempo, hvis de skal følge med Netflix. Og så droppe det her pjat med at der går adskillige måneder før deres film kommer på Disney+.
Jeg tror altså, at Disney skal op i et helt andet investeringstempo, hvis de skal følge med Netflix. Og så droppe det her pjat med at der går adskillige måneder før deres film kommer på Disney+.
Log ind med sociale netværk