Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stefdk
#306262
Ja, jeg ville skynde mig at smide en bestilling hos Elgiganten imens det stadig er muligt at gøre det online. Power har ændret deres pris, så Elgiganten er den eneste der har det til 11.999 kr. lige nu. :-)
Af Arnoldi
#306264
Er der nogen der har et bud på om Sony 55" OLED skærme kommer på tilbud på fredag (eller inden for den sags skyld)? Min plan B er LG C9 55"....
Af tangloppen
#306265
Er det mon realistisk at håbe på et Sony KD-85XG95 til 20k, eller alternativt et KD-85XG85 til 15k?
Fandens at man ikke kan nøjes med et 65"
Af Bull
#306267
Stefdk skrev: 26. nov 2019, 21:23 Ja, jeg ville skynde mig at smide en bestilling hos Elgiganten imens det stadig er muligt at gøre det online. Power har ændret deres pris, så Elgiganten er den eneste der har det til 11.999 kr. lige nu. :-)
Ja sidder også og overvejer der kraftigt.. Men ville blive så indebrændt hvis der kom et skarp tilbud fredag så :s
Af Stefdk
#306268
Bull skrev: 26. nov 2019, 22:12
Stefdk skrev: 26. nov 2019, 21:23 Ja, jeg ville skynde mig at smide en bestilling hos Elgiganten imens det stadig er muligt at gøre det online. Power har ændret deres pris, så Elgiganten er den eneste der har det til 11.999 kr. lige nu. :-)
Ja sidder også og overvejer der kraftigt.. Men ville blive så indebrændt hvis der kom et skarp tilbud fredag så :s
Du kan slet ikke nå at modtage det inden fredag ser det ud til. Der er lidt leveringstid. Men selv hvis du fik det, så har de jo 30 dages returret. :-)
Af Bull
#306269
Ja det er da rigtig kan først leveres midt i december.. Dvs hvis jeg køber i dag så trækker de først pengene ved levering ikke? Og kan man så annullere bestillingen fredag ifald man køber et andet?
Af kronholm
#306270
Er ret sikker på 65" c9 ikke bliver billigere i denne omgang. Og der er ikke andre oled tv i samme prislag der skulle være bedre. Panasonic gz2000 er måske en smule bedre, men selv på tilbud kommer det nok til at koste minimum det dobbelte.

Noget specifikt der afholder dig fra at bestille? Mangler du twin tuner? Synes du android tv er bedre? (Det er ikke min erfaring med Sony a1 og LG c9).

Eller håber du på et 77"?
Af Stefdk
#306271
Jo, de trækker først pengene når det bliver sendt. Jeg bestilte selv igår, og får leveret på tirsdag. Så HVIS det nu skulle komme længere ned (Jeg tror ligesom Kronholm heller ikke på at det gør) men så kan den nå at blive annulleret fredag. :-)
Af PeterD
#306281
I aften på DR1, kl 21.55-22.40 Forsvundne Rabatter til Black Friday?

"Store rabatter og gode tilbud lokker hver eneste uge masser af danskere i butikkerne. Men kan du stole på tilbuddene? Kontant undersøger tilbudsmarkedet og afslører, at en af Danmarks største elektronik-kæder systematisk lokker kunderne med tilbud, som slet ikke findes i butikken. O-O Når kunderne går forgæves, skal de i stedet overtales til at købe en anden og dyrere vare, som butikken tjener mere på."

Hej Hej Elgiganten og Power? :o :s
Af Bull
#306286
Stefdk skrev: 26. nov 2019, 22:57 Jo, de trækker først pengene når det bliver sendt. Jeg bestilte selv igår, og får leveret på tirsdag. Så HVIS det nu skulle komme længere ned (Jeg tror ligesom Kronholm heller ikke på at det gør) men så kan den nå at blive annulleret fredag. :-)
Super..
har du snakket med dem ??
skal du bare ringe ind og annullere den så ?
Af Bull
#306290
Aviax skrev: 26. nov 2019, 23:15 Hej alle,
Jeg tror jeg netop lige har fundet Samsung 65Q90R i Tyskland til lige under 20.000 kr.
Dog har det lidt et andet modelnummer.

Nogen der kan bekræfte det er rette tv? 😊

https://www.mediamarkt.de/de/product/_s ... 30676.html

https://www.saturn.de/de/product/_samsu ... 30676.html
Har fundet det lid billigere herinde
https://www.idealo.de/preisvergleich/Of ... msung.html


men kan desværre ikke svare på dit spørgsmål med model numre..
har selv stået med samme tanke angående LG C9
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9