Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
#285232
Peter Pan skrev:@ millemis

Jeg vil endnu en gang gøre opmærksom på, at produkter der kræver B&O software support,
for efter lang--- tid at fungere, hvis de overhoved kommer til at fungere, har ikke min interesse.
Så forstår jeg ikke din interesse i den Sound Center-soundbar fra B&O, som du forventer og håber på!
Den er masser af sw involveret i alle moderne produkter - og det vil der også være i en sådan ‘soundbar’.



Nyd du i stedet dit nuværende setup og glem B&O, som det er i dag.

Brug tiden på noget andet, end blot at jamre over udviklingen.

Find du bare nogle gamle tegninger frem og genudsend dem her og på på de øvrige forums ?

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#285235
@ millemis - vedrørende Sound Center se mit svar øverst på siden.
Jeg følger nyheder, men ikke alt har min interesse, sådan er det bare. :)

Billede
Billede
Her ser du hvad der igennem tiden har tiltalt mig så meget, at jeg har købt det.
Brugeravatar
Af Millemis
#285410
Kan ikke erindre at vi lyttede ret meget til musik sidst.
Men vi så da noget Netflix fra din ATV-oldsag.....stor nydelse O_O af skrumpet Dolby Digital-lyd.

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#285418
Jeg ved ikke, hvor du har det billede fra - men stikpanelet på en BC1-boks ser altså sådan ud.....
.....bare for en ordens skyld.
Har du nogensinde selv haft fingrene i sådan en?

Billede

MM
Vedhæftede filer
1panel.png
1panel.png (158.11 KiB) Vist 2016 gange
Brugeravatar
Af Millemis
#285423
Jeg ved ikke, hvor du kigger på det billede - det passer perfekt på siden på min iPad.
Er det måske på en museumsklar oldsag af en pc :p

Jeg har haft skaleret det til 639x592 pixel og det fylder 158 kb - i det mindste var det sådan, da jeg uploadede det til siden.

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#285427
Det stikpanel så da bare lidt vildt ud.

Køb dig en fornuftig iPad - når du nu skal sidde ude i køkkenet og lytte på dine ‘nye’ Xeo3....
.....medens konen lægger beslag på stuen.
Så kan du også se mine uploadede billeder i deres rigtige størrelse O-O

MM
Af Josephsen
#285511
Hej med jer..

Jeg har et spørgsmål ifht. opsætning af nyt system.

Jeg står med et sæt Beolab 20 som skal forbindes til et setup som er bestående af enten AF8/C8. Til TV'et skal jeg have PS4 Pro og et Apple TV 4K.
Jeg overvejer at købe en Almando Multiplay Surround Decoder https://www.av-connection.dk/?PGr=9359 - kan dog se at Almando også har denne med Wisa modul: https://www.av-connection.dk/?PNo=AO-1003W - vil gerne hvis muligt kører mine Beolab 20 over Wisa, men er i tvivl om den sidst linket Almando kan forbindes til TV?

Hvis i har andre forslag til evt. sammensætning af system er i velkommen til at kommentere.

Pft. :)
Af Granly
#285515
Hej

Skal du køre med flere højtalere tilkoblet? Umiddelbart vil Wisa versionen kun virke på et B&O eller Loewe tv. Men prøv at kontakte firmaet. Mit skoletysk var tilstrækkeligt ?
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 326