6. sep 2018, 12:46
#278003
Hvor den skærm er fra skal jeg ikke kunne sige men kunne se den ikke var ny og kunne også se produktionsdato var ældre end den jeg selv havde købt i år
Beckham skrev:Har nu gået skærmen igennem og den ser ud som ny. Men ja, den er næppe splinter ny, så ville den jo vel være kommet i original kasse. Det gode er at der ingen fluer er inde i den her...;-)Min nye XF9005 kom også uden kasse, ham der kom med den sagde de brugte kassen til at sende det andet retur i.
reptilen skrev:Har i dag modtaget mail fra Power om, at jeg vil blive kontaktet af deres fragtfirma indenfor de næste 72 timer med henblik på at den kommer til serviceGodt at se de er blødt lidt op, ellers så send Power et link til denne tråd og anmod om den ansvarshavende i kundeservice er med inde over og jok lidt i det.. evt med Elgiganten og andre producenter som åbenlyst tager ansvar, og spørg råt for usødet' om man på techbasis laver en giga fejl ved at vælge Power som forhandlerkæde iforhold til lignende sager hvor Elgiganten jo tager ansvar for nøjagtig samme problem,(Power har brugt en del energi på at nurse et tillidsfuldt ry, så kunne ændre noget hvis de sort på hvidt kan fornemme at deres nærmest konkurrent faktisk føre en anden praksis)
Så indtil videre er det da positivt. Så må vi se hvad det hele ender med.