Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Borglund
#269869
Korrekt med OLED-Grundig 65 til 12.999,- og i sidste ende er alle OLED-skærme mig orienteret et LG panel, men prøv lige at se hvilken software de har opbygget op omkring. Det kan ikke engang afspille Netflix eller Viaplay i sin smart funktion, men sådan en lidt old School som mig kunne selvfølgelig i teorien hente det over UHD afspilleren. Jeg synes at vi ser et godt pres på priserne og jeg håber at vi snart ser LG B7 prisklasse ellers bliver mit snart kommende nye tv et VA panel i stedet.
Brugeravatar
Af bbplayer
#269871
Borglund skrev:Korrekt med OLED-Grundig 65 til 12.999,- og i sidste ende er alle OLED-skærme mig orienteret et LG panel, men prøv lige at se hvilken software de har opbygget op omkring.
Det som er synd når man ser disse skærme, så har mange alligevel valgt en ekstern boks som ATV, og de bruger slet ikke original fjernbetjening, og bruger ikke apps på tv eller roder med indstillinger og farver.
Her kunne man betragte Grundig skærm som en dummy skærm / Monitor type, som ikke skulle andet end være billede tilsluttet din eksterne enhed.

Det som mangler er en god anmeldelse, som flatpanels måske kunne have bidraget med, og man kunne vurdere om den skærm virkelig var et værdig alternativ. Ved godt elektronikken ikke kan vurderes uden at åbne men de kunne da se på skærmen om kvaliteten så ok ud, om den fungere godt nok til film (u/DV), og hvad som man skulle huske som manglende, nok motion?
Så ville snakken blive til mere end 'det er en Grundig og uden godt firmware/software, så noget lort'.
Af x99gump
#269878
Torben Rasmussen skrev:Jeg havde brugt en ATV uanset hvem der havde sat sit logo på fronten.
Fuldstændig enig. Vores nuværende tv er efterhånden 7 år, og selve modellen er fra 2010, dvs 8 år. Så længe regner jeg alligevel ikke med at deres software er aktuel.

Hvorfor er det man kombinerer ting der har så vidt forskellige levetider? Software er næsten outdated inden det kommer på markedet...

Jeg undskylder det sure opstød her midt i påsken, men det er da bare for dumt :s
Af Borglund
#270058
Konen gjorde det ganske nemt, hun ville kunne se Netflix ved bare et enkelt tryk. Helt fint med mig, så jeg har købt et LG 65 OLED B7 ??

Jeg fik Elgiganten til at matche prisen på 15.990,- som Dustin Home havde over Påsken, hertil havde jeg et forsikringsgavekort med 5% rabat, så min pris kommer uden 15.300,-
Senest rettet af Borglund 8. apr 2018, 13:28, rettet i alt 1 gang.
Af Mathias A.
#270112
Som det ser ud nu, er C7V'eren faktisk billigere end B7V'eren (10.990 mod 10.999) omend det kun drejer sig om 9kr.

Er det et tegn på at 2017 modellerne er ved at udgå?
  • 1
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 192