Log ind med sociale netværk
28. feb 2017, 14:57
#246741
Jeg har lige afprøvet Man in the High Castle på mit KS7005, og der virker det fint med UHD og HDR.
Og mit har også nyeste 1165 installeret.
Og mit har også nyeste 1165 installeret.
28. feb 2017, 18:23
#246748
hmm... det hjælper ikke så meget.
Jeg har også prøvet både 1160 og 1165 uden held - hverken på Grand Tour eller de andre...
Jeg har set nogen steder på nettet folk skrive at man skal vælge en specielt UHD version af GT i Amazon menuen (https://www.youtube.com/watch?v=yHiT1hK4low) - men jeg kan ikke se sådan en.
Jeg har også prøvet både 1160 og 1165 uden held - hverken på Grand Tour eller de andre...
Jeg har set nogen steder på nettet folk skrive at man skal vælge en specielt UHD version af GT i Amazon menuen (https://www.youtube.com/watch?v=yHiT1hK4low) - men jeg kan ikke se sådan en.
28. feb 2017, 22:12
#246756
Er du sikker på du afspiller den rigtige?
The Grand Tour er der 2 gange - en version i HD og en version i UHD HDR.
HD versionen kommer først, lidt længere henne kommer UHD HDR versionen.
Der er et HDR logo ved episoderne som det ses i den video der linkes til.
Er der ikke noget HDR logo, så er det HD versionen.
The Grand Tour er der 2 gange - en version i HD og en version i UHD HDR.
HD versionen kommer først, lidt længere henne kommer UHD HDR versionen.
Der er et HDR logo ved episoderne som det ses i den video der linkes til.
Er der ikke noget HDR logo, så er det HD versionen.
Mvh. Kim
28. feb 2017, 23:18
#246757
Turbo skrev:Er du sikker på du afspiller den rigtige?som jeg skrev ovenfor, har jeg prøvet desperat at lede after den såkaldte UHD version, men der er virkeligt ikke andre versioner finde.
The Grand Tour er der 2 gange - en version i HD og en version i UHD HDR.
HD versionen kommer først, lidt længere henne kommer UHD HDR versionen.
Der er et HDR logo ved episoderne som det ses i den video der linkes til.
Er der ikke noget HDR logo, så er det HD versionen.
1. mar 2017, 03:51
#246759
Selvfølgelig er den der i 2 versioner når jeg skriver det.
Jeg har set 1-2 min. af episode 1 i HD samt alle episoder i UHD HDR.
(jeg fik også startede den forkerte op første gang, HD versionen).
Når man kommer ind, så skal der kun bladers til højre (pil til højre) - der er 2 film/serier mellem HD versionen og UHD HDR versionen, dvs. de kommer IKKE lige efter hinanden.
Jeg har set 1-2 min. af episode 1 i HD samt alle episoder i UHD HDR.
(jeg fik også startede den forkerte op første gang, HD versionen).
Når man kommer ind, så skal der kun bladers til højre (pil til højre) - der er 2 film/serier mellem HD versionen og UHD HDR versionen, dvs. de kommer IKKE lige efter hinanden.
Mvh. Kim
1. mar 2017, 09:55
#246763
Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved at du kan finde 2 versioner.
Men der er afgjort ikke 2 versioner hos mig. uanset hvor langt mod højre man bladrer eller hvilke kategorier man kigger igennem.
jeg har skrevet til Amazon nu - der tydeligvis et eller andet galt.
Men der er afgjort ikke 2 versioner hos mig. uanset hvor langt mod højre man bladrer eller hvilke kategorier man kigger igennem.
jeg har skrevet til Amazon nu - der tydeligvis et eller andet galt.
1. mar 2017, 20:08
#246788
Hvilken version er App'en kører i?
ligesom OP siger min 1.2.1 og kan ikke umiddelbart opdateres, men jeg har lige snakket med Amazon og de sagde at man skulle bruge version 3.602 mindst? Hvilket jo er noget anderledes end 1.2.1
ligesom OP siger min 1.2.1 og kan ikke umiddelbart opdateres, men jeg har lige snakket med Amazon og de sagde at man skulle bruge version 3.602 mindst? Hvilket jo er noget anderledes end 1.2.1
2. mar 2017, 01:13
#246807
det lyder lidt langt ude imo men på amerikanske forum er der folk der påstå amazon har trukket UHD HDR tilbage på samsung skærme grundet at samsung indsamler meta data nå man bruger appen med henblik på slag, det gør amazon også selv og vil derfor ikke have samsung til det, om det passer ved jeg ikke
Turbo skrev:Selvfølgelig er den der i 2 versioner når jeg skriver det.du kan vel forstå, at bare fordi det er tilfælde hos dig er det ikke sikkert det er ligesådan hos andre, jeg var godt klar over at man skal spille UHD version for at se det i UHD HDR men den findes altså IKKE på min version.
Jeg har set 1-2 min. af episode 1 i HD samt alle episoder i UHD HDR.
(jeg fik også startede den forkerte op første gang, HD versionen).
Når man kommer ind, så skal der kun bladers til højre (pil til højre) - der er 2 film/serier mellem HD versionen og UHD HDR versionen, dvs. de kommer IKKE lige efter hinanden.
det lyder lidt langt ude imo men på amerikanske forum er der folk der påstå amazon har trukket UHD HDR tilbage på samsung skærme grundet at samsung indsamler meta data nå man bruger appen med henblik på slag, det gør amazon også selv og vil derfor ikke have samsung til det, om det passer ved jeg ikke
2. mar 2017, 14:46
#246837
Jeg må heller skrive ellers vender du bare det hele på hoved, at der tales om Dansker der i Danmark køber og streamer et streaming abonnement uden VPN. Går du igennem en VPN vil det tilgængelige måske være anderledes, det kan du vel nok forstå!
jesperh skrev:du kan vel forstå, at bare fordi det er tilfælde hos dig er det ikke sikkert det er ligesådan hos andre, jeg var godt klar over at man skal spille UHD version for at se det i UHD HDR men den findes altså IKKE på min version.Det er IKKE mig der laver apps'ene. Det er IKKE mig der ligger ting til streaming. Det er de forskellige udbydere og derfor er det de samme film/serier tilgængelig hos alle kunderne ved den pågældende udbyder, det kan du vel nok forstå!
det lyder lidt langt ude imo men på amerikanske forum er der folk der påstå amazon har trukket UHD HDR tilbage på samsung skærme grundet at samsung indsamler meta data nå man bruger appen med henblik på slag, det gør amazon også selv og vil derfor ikke have samsung til det, om det passer ved jeg ikke
Jeg må heller skrive ellers vender du bare det hele på hoved, at der tales om Dansker der i Danmark køber og streamer et streaming abonnement uden VPN. Går du igennem en VPN vil det tilgængelige måske være anderledes, det kan du vel nok forstå!
Mvh. Kim
2. mar 2017, 14:57
#246840
Se-cam skrev:Hvilken version er App'en kører i?På mit LG er app'en version 1.0.8 fra d. 4/1-2017 og der virker UHD HDR fint.
ligesom OP siger min 1.2.1 og kan ikke umiddelbart opdateres, men jeg har lige snakket med Amazon og de sagde at man skulle bruge version 3.602 mindst? Hvilket jo er noget anderledes end 1.2.1
Mvh. Kim
2. mar 2017, 15:34
#246842
Ok. Men jeg går ud fra at da LG er et andet styresystem kan versionerne ikke sammenlignes? Kan din version opdateres yderligere?
Version 1.2.1 skulle være fra den 21-2-2017 i følge app'en selv. Kan stadig ikke helt få det til at hænge sammen med hvad Amazon gutten sagde mht. at version 3.602 skulle bruges.
Jeg prøver at tage kontakt til Samsung, for der er noget der ikke hænger sammen. De anvisninger jeg fik fra Amazon hang slet ikke sammen med hvad der reelt var af options på mit TV. De nævnte bl.a. at prøve at gå ind i Settings i App'en og ændre kvaliteten.
Men i Settings i min TV App er der slet ingen options ud over Parental control - modsat på min telefon hvor der er en del options.
Jeg er nu enig med JesperH i at attituden "Det virker for mig, ergo virker det for alle - i er bare idioter" ikke er særlig konstruktiv. Jeg kan godt optage en video er hvor jeg går hele biblioteket igennem hvis det skal være. Der er ikke 2 versioner.
Version 1.2.1 skulle være fra den 21-2-2017 i følge app'en selv. Kan stadig ikke helt få det til at hænge sammen med hvad Amazon gutten sagde mht. at version 3.602 skulle bruges.
Jeg prøver at tage kontakt til Samsung, for der er noget der ikke hænger sammen. De anvisninger jeg fik fra Amazon hang slet ikke sammen med hvad der reelt var af options på mit TV. De nævnte bl.a. at prøve at gå ind i Settings i App'en og ændre kvaliteten.
Men i Settings i min TV App er der slet ingen options ud over Parental control - modsat på min telefon hvor der er en del options.
Jeg er nu enig med JesperH i at attituden "Det virker for mig, ergo virker det for alle - i er bare idioter" ikke er særlig konstruktiv. Jeg kan godt optage en video er hvor jeg går hele biblioteket igennem hvis det skal være. Der er ikke 2 versioner.
2. mar 2017, 16:07
#246846
Nej, det er den sidste version i LG Content Store - jeg installeret den d. 19/2-2017.
Har I læst på side 1 hvad mbm skrev?
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 22#p246722
Han har set det på sit KS8005, jeg har set det på mit LG, så det kan kun være dig og JesperH der gør noget forkert.
Se-cam skrev:Ok. Men jeg går ud fra at da LG er et andet styresystem kan versionerne ikke sammenlignes? Kan din version opdateres yderligere?Nogle apps kan man, andre er versionen forskellig. Med Amazon app'en ser det ud til man ikke kan.
Nej, det er den sidste version i LG Content Store - jeg installeret den d. 19/2-2017.
Har I læst på side 1 hvad mbm skrev?
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 22#p246722
Han har set det på sit KS8005, jeg har set det på mit LG, så det kan kun være dig og JesperH der gør noget forkert.
Mvh. Kim
Log ind med sociale netværk