Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#216147
Torben Rasmussen skrev:Det er ikke bevist at tælleren er væk. Det er templaten, som ikke viser det pr. default. Det står stadig hvis du klikker på profil-billedet, men jeg ved ikke helt hvor det vil være naturligt at proppe det ind i det layout det har nu.
Jeg har ingen anelse om hvor fleksibelt dette forum er - men måske noget i stil med dette måske?:
Vedhæftede filer
post-count.PNG
post-count.PNG (27.95 KiB) Vist 8565 gange
#216166
BrianH skrev:Jeg ville ønske, at man i mobil-visningen kunne se hvor mange kommentarer der er i en tråd, så man kan se om der er nyt inden man åbner den.
Er der ikke en asterisk (*) i de tråde der er nyt indhold siden sidst du kiggede i tråden?
#216178
BrianH skrev:Jeg ville ønske, at man i mobil-visningen kunne se hvor mange kommentarer der er i en tråd, så man kan se om der er nyt inden man åbner den.
Som Sonny skriver, så noteres tråde med en lille stjerne, hvis der er nye indlæg siden sidste besøg. Jeg kan dog godt prøve at kigge på om det giver mening at flytte indlægstælleren til højre for datoen, når man kigger med fra mobil. Antallet af indlæg kan jo være relevant i andre tilfælde end lige de tråde man selv følger.

Tak for jeres fortsatte feedback.
#216433
Mener du at kunne sortere indlæggene her i forum (denne tråd handler om forumdesignet), eller i oversigten over tests?

Hvis det er det sidste du mener: Vores nyhedssystem er ikke avanceret nok til at man kan tilføje tags til nyheden, så vores eneste options er at putte dem i kategorier (dem du finder rundt om i menuen eks. under "Temaer"). Der er derudover nogle begrænsninger vi skal holde os inden for hvis siden skal køre stabilt (såsom at der skal være pagination på oversigten), hvilket giver nogle uhensigtsmæssigheder hvis man vil lave finmaskede filtreringer i vores oversigter, for nyhedssystemet er ikke selv i stand til at filtrere på søgeord - det skal laves ovenpå via eks. Javascript. Vi har testet det af før vi lancerede, men fordi der skal være pagination på oversigterne, så endte man ofte med kun at have 1-2 hits på en filtrering af eks. "Sony" fordi første side i pagination kun har 1-2 skærme der matcher. Det er muligt, at vi lige skal give det et shot til, men det ligger nok ikke øverst på "to do" listen.
Af BrianH
#216435
Hej Torben
Jeg var måske lidt hurtig :-)

Det jeg savnede var at kunne få vist alle test/review af tv fra 2014, af alle Sony eller lignende...
I menuen "test" øverst på siden kan man vælge "alle test" men her er der så mange at det ville være rart at kunne begrænse visningen til et årstal, mærke eller lignende
#216436
Ja, jeg forstår godt problemet, men det er her begrænsningen i vores system kommer til at sætte en hæmsko. Oversigten starter altid på side 1, hvor vi på forhånd skal definere i systemet hvor mange resultater der skal med (serveren kan ikke håndtere at man loader alt på én gang). Man kan godt tilføje et filter på dét der vises, men hvis der nu er 50 emner på side 1, så vil nogen af dem være fra 2015 og nogen være fra 2014. Men ALLE emner fra 2014 vil ikke være på side 1 og systemet kan ikke finde ud af at vise dem der mangler hvis du filtrerer på 2014. Dvs. hvis vi laver et filter, som kun viser "2014+Sony"-tests, så vil der kun blive vist ganske få hits fra side 1, selvom der måske ligger 5 ekstra på side 2. Giver det mening?

Hvis vores system havde haft mulighed for at filtrere dynamisk pr. default, så var sagen en anden, men koden bag vores nyhedssystem har ikke denne feature, så måde det fungerer på lige nu er, at vi laver filtrering via et Javascript, som så desværre kun virker på de tests der er loadet på hver enkelt pagination side.
#216553
Bootstrap er ikke et CMS. Det er en CSS pakke, som indeholder en række responsive elementer, der kan plukkes og modificeres direkte fra hylden. Vi bruger CuteNews til at styre indholdet på siden og det har nogle fordele og ulemper. Fordelen er, at vi nærmest selv kan kontrollere udseendet frit, og tilføje alt det halløj vi ønsker. Ulempen er, at de muligheder vi har når vi kalder indholdet ikke er så avancerede og at man skal passe på ikke at hente for meget indhold på én gang.
#216596
Sonny Haar skrev:Men der er lige en ting jeg har lagt mærke til jeg mangler nu.
Personligt bruger jeg altid "Seneste emner" -funktionen til at skimme forummets indhold. Men nu kan jeg ikke længere se hvilket emne tråden tilhører. Altså om tråden ligger i "Køb/salg", "TV-skærme" osv.
BrianH skrev:Udover at jeg savner visning af antal indlæg i trådene (i mobilvisning) savner jeg at kunne sortere "test" efter mærke, årstal, osv...
Beklager sen reaktion herfra. Jeg har lavet et forsøg på "Seneste emner" så man nu kan se hhv. hvilken kategori emnet ligger i samt indlægtæller (i mobilvisning).
Se her: http://www.flatpanels.dk/flatforum/recent.php

Bemærk, at indlægstælleren rykker fra sin egen kolonne hen til teksten under titlen, når man læser med fra mobil.

Var det noget i denne stil I savnede? For så kan jeg lige rulle det ud overalt.
Brugeravatar
Af Sonny Haar
#216599
Jeg synes det er rigtig fint! Og det ser også ud til at virke på mobilen.
Der er dog den detalje at når man, på mobilen, har valgt et emne, ex Køb/Salg, og har dermed de enkelte tråde under Køb/Salg, er antallet af svar i tråden der ikke mere. Det skal den vel være?