Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Samsung40d6505
#196982
Samsung40d6505 skrev:Jeg skulle have den installeret igen efter en tidligere reset af Smart TV

Kan heller ikke få kontakt med serveren


Er der nogen, der kan bruge den overhovedet ?
Og hvilken IP adresse bruger I ?
Af elmo
#196985
Hej,

Jag har en nyere version af DR.NU og vedhæfter også SVT appen for Svensk TV.
Som du ser ca 10 post tilbage, er dette ganske enkelt med SammyWidgets.

DR.NU fungerer ikke særligt godt som andre kommenterer har nævnt - DR arbejder på en bedre apps, som skal komme til sommer.
Vedhæftede filer
(361.49 KiB) Downloadet 268 gange
(212.26 KiB) Downloadet 284 gange
Af elmo
#196989
DonkeyKong skrev:ok tak men er vi enige om at de stadig ikke har opdateret TV Avisen på DRNU siden d.14 Januar ?
Ja absolut - det var det jeg hentyder til med "fungerer ikke særligt godt som andre kommenterer har nævnt" samt at den for mig ofte stopper midt i et program og skal startes om. Jeg er imponeret over Rune har kunnet gøre dette selv, men oplevelsen generelt ligger jo en del efter BBC Iplayer eller SVT player.
Jeg så et andet sted at DR har outsourced streaming til Akamei - ved ikke om det er derfor at opdateringerne har sluttet at fungerer. Tror desværre ikke at Rune har tid til at kigge på om det er muligt at opdatere appen.
Af chmadk
#197006
Fandt noget andet.. Ændrede Local set til eu_ger og bruger hbbtv i stedet
Af DonkeyKong
#197035
I orden tak for svar.
Hvis jeg kunne få den URL eller IP det knytter sig til, så kan jeg måske høre en jeg kender der sidder med web indhold ved DR om der er lavet ændringer. Men uden en adresse så er det sikkert en nål i en højstak.

ellers må vi vente til Juni hvor DR selv lancerer en ny web app.
Af nhaus
#197088
Hej

chmadk skriver:
chmadk skrev:Fandt noget andet.. Ændrede Local set til eu_ger og bruger hbbtv i stedet
Jeg synes jeg har set et sted at du har et 46f8005. Er det korrekt? Og i givet fald hvordan har du sat det til eu_ger og kan du evt. svare på om:

* Fjernsynet nu taler tysk...
* Det nu er de tyske "samsung butik"der ses
* Om den stadig kender STOFA og YOUSEE ved installation?

Eller fungerer det på dansk som før og nu blot også med hbbtv?

Håber du kan svarepå noget af dette - da det kunne være interressant. Og jeg ikke tidl. har set en vejledning til hbbtv på f8005 modellerne.

Takker...
Af nhaus
#197089
Hej

Muligvis er dette beskrevet et andet sted. Ellers blot lige en kommentar til det med at der ikke er noget data effter d. 14 januar.

Hvis man ser på http://www.dr.dk/nu/api/#get_newest_videos

Kan man se at man formentlig burde få en liste af de nyeste videoer ved at tilgå:

http://www.dr.dk/nu/api/videos/newest

Når man går til den URL kan man se noget JSON hvor det sidst nye er fra d. 14. januar.

Nu har jeg hverken sat mig ind i DR NU app'en i detaljer - eller i DR NU API'et. Men umiddelbart virker det bekymrende at URL'en http://www.dr.dk/nu/api/videos/newest ikke giver data der er nyere end d. 14 januar (med forbehold for at jeg har overset at det skal anvendes på en anden måde eller lign.)

(Det er defor jeg i mit tidl. indlæg er noget interesseret i at få hbbtv til at virke på f8005)
Af eddiegonzales
#197417
hej

er der nogen der ved om app'en overhovedet er tilgængelig mere?

jeg synes ikke at der er nogen ip adresser der virker mere.

jeg kører med en dr nu app på min xbmc og den virker fint. selvom indholdet ikke er opdateret siden 14. januar 14.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 26