Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#354296
Naiera skrev: 5. okt 2023, 18:38 Og de to foregående ligger nu på Netflix :s
Min egen teori er, at vi kommer til at se en faldende produktion af kvalitetsserier fra HBO over de næste par år. Zaslav m.fl. virker ret åbenlyst utilfredse med priserne på HBO’s produktioner.

Apple, Amazon og til dels Disney er nok stedet for de dyre serier i fremtiden.
#354311
Hvis den lever op til de to første. Er det en must see serie, de to første er fremragende, har dem begge på bluray og har set dem fem seks gange, kan anbefales på det kraftigste.
#354335
steadi skrev: 5. okt 2023, 20:06
Min egen teori er, at vi kommer til at se en faldende produktion af kvalitetsserier fra HBO over de næste par år. Zaslav m.fl. virker ret åbenlyst utilfredse med priserne på HBO’s produktioner.

Apple, Amazon og til dels Disney er nok stedet for de dyre serier i fremtiden.
Det er allerede et faktum - desværre er kvaliteten allerede langt under den gamle standard
#354340
Uanset hvilke han har set er problemet nok i høj grad “wokeness” :s

Det bedste hos Æble+ kan IMO sagtens følge med det bedste fra HBO.
#354341
Naiera skrev: 9. okt 2023, 16:37 Uanset hvilke han har set er problemet nok i høj grad “wokeness” :s

Det bedste hos Æble+ kan IMO sagtens følge med det bedste fra HBO.
Jeg har snart anbefalet “For All Mankind” så meget, at min familie godt kunne være trætte af at høre på det :D

Som total irrelevant oplysning, når nu vi snakker ATV+, så har Ridley Scott netop udtalt, at han regner med, at Napoleon lander på tjenesten i director’s Cut, 4 timer og 10 minutter lang :p
#357224
Rasmus Larsen skrev: 1. mar 2024, 05:40 Så landede Napoleon på Apple TV+, men desværre ikke som Director's Cut i denne omgang.
Det var næsten også for godt til at være sandt, hvis DC-udgaven var landet med det samme.

Ift Masters Of The Air, så er jeg fint underholdt. BoB-niveau er den ikke, men i omegnen af The Pacific kan jeg godt lande på. Serien er, imo, blevet betydeligt mere interessant de sidste par afsnit.