Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fidoble
#332715
Jeg har engang for meget længe siden købt Rejsen til Amerika på DVD for at se den med mine unger.

Da de så begyndte at synge var sangene på engelsk og ikke på dansk som jeg huskede dem da jeg var barn.

På internettet kan jeg se der er flere der savner de danske sange på en DVD udgivelse men at det vist ikke findes.

Filmen er på iTunes, men er der nogen herinde der ved om den version er med de danske sange?
Af gdane81
#332789
Ret sjovt, jeg har lige diskuteret det med min datter at, jeg synes det var mærkeligt at sangene er på engelsk i den danske version, men jeg er ret sikker på at de ikke findes på dansk, There is no cat’s in America:)
Af Fidoble
#332791
gdane81 skrev:Ret sjovt, jeg har lige diskuteret det med min datter at, jeg synes det var mærkeligt at sangene er på engelsk i den danske version, men jeg er ret sikker på at de ikke findes på dansk, There is no cat’s in America:)
Det tror jeg heller ikke de gør på DVD, men måske iTunes udgaven har?

Den er bedre på det gode gamle VHS format, der er sangene på dansk.
Af LarsCJ
#332794
De danske sange fra VHS-versionen kan findes på YouTube.

Forfilmen til 2'eren på iTunes er med dansk tale/engelsk sang...
Af Fidoble
#332797
LarsCJ skrev:De danske sange fra VHS-versionen kan findes på YouTube.

Forfilmen til 2'eren på iTunes er med dansk tale/engelsk sang...
Det kunne være fedt at have nogle gode færdigheder inden for videoredigering, så kunne man rippe ens egen DVD version og ligge de danske sange ind Billede
Af Fidoble
#334763
Vil lige følge op på min gamle tråd her.

Jeg valgte faktisk at få overspillet hele filmen fra VHS til PC. Her kunne jeg tage lydsporet ud, rense det og ligge det ind på DVD udgaven. Altså har jeg nu Rejsen til Amerika med DVD billedkvalitet og dansk lydspor inkl. alle sange.
Lydsporet er dog kun i stereo, men det er til at leve med.