Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#316297
Ok det er noget af en streg i regningen for de danske biografer. Tror de havde sat deres lid til at Tenet skulle redde dem. Men nu udsat gange to....med mulighed for mere. Det ser sort ud for biograferne.
Nolan vil nok hellere brænde originalen end at udgive på stream/net først.
#316322
Så må man jo vente indtil den engang kommer på skive eller på iTunes/Netflix...

Det er så en ting mere der gør mig irriteret på Nolan, hans biograf-krukkethed.

Sjovt nok er der for mig også noget ved de af hans film som gør mig irriteret på den ene eller anden måde. Det er ikke det samme i de enkelte film, men det er nok til at jeg som regel ikke gider se dem igen.

Men han er skam dygtig nok som filmmager.
#316994
Så blev Tenet udskudt på ubestemt tid. I hvert fald i USA. Warner snakker om, at de måske vil frigive den i markeder, hvor biograferne er åbne.
Link: https://variety.com/2020/film/news/tene ... 234699068/

Mon ikke Disney så også udskyder Mulan?

Enten får biograferne et massivt filmprogram i 2021 eller også skal studierne til at begynde at overveje at udgive nogle af de store film direkte på hjemmemarkedet.
#324561
Selv med 5.1 spor for den gode anmeldelser for lyden både på Youtube og på et andet forum jeg er på fra USA
skulle være bla kanon LFE der virkelig sætter ens udstyr på prøve
#324571
barslund69 skrev: 17. dec 2020, 15:11 Selv med 5.1 spor for den gode anmeldelser for lyden både på Youtube og på et andet forum jeg er på fra USA
skulle være bla kanon LFE der virkelig sætter ens udstyr på prøve
Spændende. Glæder mig til den kommer på skive. Da Apples bitrate på 5.1 lyd er horrible
#324576
jimmbo skrev: 17. dec 2020, 18:27 HVor fedt er Atmos egentlig? Jeg har endnu ikke prøvet det, men jeg har overvejet at købe et sæt højttalere for at prøve det.
De film med godt atmos lydspor, er totalt fedt. Men ligesom 5.1 og 7.1 findes der også dårlige mix