Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wiso
#312949
Kan se på Rotten Tomatoes "Ip Man 4: The Finale" er ude til streaming.
Er der nogen der ved hvor?

På forhånd tak.


Jeg kan sgu ikke finde ud af om dette skal placeres her, eller under Streaming...?
Brugeravatar
Af Naiera
#312964
Sikkert ikke i Danmark.

Donnie Yen støtter i øvrigt den kinesiske regering mod Hong Kong, så ulig de første tre film i serien skal jeg ikke have den her ::l
Af wiso
#313345
Naiera skrev: 21. apr 2020, 23:12 Sikkert ikke i Danmark.

Donnie Yen støtter i øvrigt den kinesiske regering mod Hong Kong, så ulig de første tre film i serien skal jeg ikke have den her ::l
Nå ok. Vidste jeg ikke. Ser den som en Scott Adkins film ...
Nu jeg har set de tre første, vil jeg også se den sidste.
Senest rettet af wiso 28. apr 2020, 02:40, rettet i alt 2 gange.
Af wiso
#313346
Rasmus Larsen skrev: 22. apr 2020, 00:39 I Danmark d. 24. april. Det er som købefilm så altså på tjenester som iTunes og Blockbuster
Tak. Men køber ikke film.
Jeg venter til den dukker op et sted til leje. Netflix har de tre første, så måske …
Af wiso
#313413
Rasmus Larsen skrev: 28. apr 2020, 05:48 Den kan også lejes nu. 49 kr. på iTunes.
Nu er jeg ikke så meget inde i tingene. Men iTunes..., det betyder vist jeg så skal se den på computeren.
Det kan jeg da også sagtens holde ud. Men er alligevel en større oplevelse på fjernsynet.

Rasmus Larsen skrev: 28. apr 2020, 05:48 Den skal først lige igennem udgivelsesvinduerne før den dukker op på abonnementstjenester som Netflix, så jeg tror der går lidt tid endnu.
Ok.
Tror jeg venter på dét.


Tak.
Brugeravatar
Af Naiera
#313414
wiso skrev: 29. apr 2020, 00:58 Nu er jeg ikke så meget inde i tingene. Men iTunes..., det betyder vist jeg så skal se den på computeren.
Nej, du skal have en Apple TV streaming-boks.
Af wiso
#313428
Naiera skrev: 29. apr 2020, 03:31
wiso skrev: 29. apr 2020, 00:58 Nu er jeg ikke så meget inde i tingene. Men iTunes..., det betyder vist jeg så skal se den på computeren.
Nej, du skal have en Apple TV streaming-boks.
Ok. Jeg skal ikke have nogen boks.
Af wiso
#313429
Rasmus Larsen skrev: 29. apr 2020, 07:14 Alternativt Apple TV app'en, som findes til nyere LG, Samsung og snart Sony TV.
Har kigget på deres side. Der er allerede SONY tv tilføjet. Men det er alle modeller fra 19. Mit er fra 18 (XE9005). Så det kommer jo nok ikke.

Jeg venter til den dukker op på en af de tjenester jeg har nu.
Brugeravatar
Af bbplayer
#313471
Naiera skrev: 29. apr 2020, 03:31
wiso skrev: 29. apr 2020, 00:58 Nu er jeg ikke så meget inde i tingene. Men iTunes..., det betyder vist jeg så skal se den på computeren.
Nej, du skal have en Apple TV streaming-boks.
Skal man? Er AppleTV+ ikke tilgængelig online som webside, det mener jeg at have læst tidligere, så man kunne smide skærmen fra Chrome på en iPhone over på tv og se billedet på tv sådan?

Går man ind på tv.apple.com , så kan man logge ind og se sine episoder der, vel også dem fra iTunes kataloget?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#313472
wiso skrev: 29. apr 2020, 11:55
Rasmus Larsen skrev: 29. apr 2020, 07:14 Alternativt Apple TV app'en, som findes til nyere LG, Samsung og snart Sony TV.
Har kigget på deres side. Der er allerede SONY tv tilføjet. Men det er alle modeller fra 19. Mit er fra 18 (XE9005). Så det kommer jo nok ikke.

Jeg venter til den dukker op på en af de tjenester jeg har nu.
App'en er annonceret til Sony TV, men ikke udkommet endnu. Sony har heller ikke endelig bekræftet, hvilke modeller, der får den, så vi krydser fingre for, at 2018-generationen er med. Det er den hos LG og Samsung.

Se eventuelt denne oversigt: Oversigt: TV med Apple TV app, TV+, AirPlay 2 og HomeKit