Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flemming Larsen
#353291
Noesitium skrev: 27. apr 2023, 15:53 Nogen der ved hvor og hvordan man kan streame Stargate SG-1? 😊

Havde håbet de blev tilgængelig på Prime, men åbenbart ikke i Danmark, og ved heller ikke hvordan Prime har det med VPN? 😊
Den er desværre ikke mulig at se i DK. !:(
Af jkn789
#354761
Hvis man har interesse i anden verdenskrig og går og venter på Masters of the Air på Apple tv til januar, kan jeg anbefale Das Boot på DR. Dk.
Tre sæsoner . Den er naturligvis inspireret af den fremragende film af samme navn, som kan ses på Netflix.
Handler om de tyske ubåde under anden verdenskrig, og giver et godt indblik hvordan det var at være tysker under krigen. Viser også hvor forfærdelig gestapo var. Og tvivlen hos nogle omkring Nazisterne.
Den kommer godt rundt om flere person historier og giver et godt samtidsbillede
Jeg vil give den 8 ud af 10.
Af flat1000
#355099
Breaking Bad :). Jeg er klart first mover :). Synes kun den blev bedre. Havde faktisk for lang tid siden set den første 1½ sæson, men var kommet væk fra den. Lige nu måske den bedste serie jeg har set.

Små irritationselementer og et enkelt stort: Jesse's åbenbaring omkring årsagen til Brock's situation, det var "far fetched", ikke mindst når nu Brock beviseligt var ramt af noget andet (spoiler-reduceret formulering :) ). Skulle være løst på en anden måde. Brugen af flashforward (dog ikke ofte) var i momentet interessant, men gav nogle gange en betydelig viden om fremtidige forhold i serien, jeg gerne havde været foruden.

Men ellers klart thumbs up :) :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12