Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af trykkertor
#106301
Lemony Snicket - A series of unfortunate events
Den er god den.
Af Omega9
#106305
RogueAgent skrev:
Omega9 skrev:Legend of the Seeker(første og anden sæson) helt viiiillldt go serie.
En lille bitte smule off topic - men hvis du synes Legend of The Seeker er god, så skulle du tage og læse bøgerne den er baseret på - "Sword of Truth" serien af Terry Goodkind.

Jeg er ellers normalt mere til Science Fiction end Fantasy, men denne serie har "et eller andet", der fænger.

Og nu tilbage til eventyrfilm. Et lidt skævt bud: Army of Darkness :) Egentlig tredie film i "Evil Dead" trilogien af Sam Raimi, men den er helt anderledes end de to første, og kan godt ses uafhængigt.
"Legend of the seeker" er en action/eventyr film/serie. Emnet her er eventyr film, så den er ikke off topic, prøv at google.

http://dadt.com/lots/episode_guide.html
Af Martin Sjøstrand
#106318
"Legend of the seeker" er en action/eventyr film/serie. Emnet her er eventyr film, så den er ikke off topic, prøv at google.
Jeg tror nu det RogueAgent mener, er at det måske er lidt off-topic, at han selv anbefaler nogle bøger, her i filmtråden :)
Af Omega9
#106320
Martin Sjøstrand skrev:
"Legend of the seeker" er en action/eventyr film/serie. Emnet her er eventyr film, så den er ikke off topic, prøv at google.
Jeg tror nu det RogueAgent mener, er at det måske er lidt off-topic, at han selv anbefaler nogle bøger, her i filmtråden :)
når ja sådan kan det da også forståes, sorry lidt for hurtig på aftrækkeren :((
Senest rettet af Omega9 1. jul 2010, 12:45, rettet i alt 1 gang.
Af RogueAgent
#106323
Omega9 skrev:
Martin Sjøstrand skrev:
"Legend of the seeker" er en action/eventyr film/serie. Emnet her er eventyr film, så den er ikke off topic, prøv at google.
Jeg tror nu det RogueAgent mener, er at det måske er lidt off-topic, at han selv anbefaler nogle bøger, her i filmtråden :)
når ja sådan kan det da også forståes
Det var nemlig lige præcis det jeg mente :)
Af Kratz
#106406
En anden anbefaling: Hawk the Slayer.

Den er godt nok gammel efterhånden, og jeg ved slet ikke om man kan få den på DVD? For ikke at sige Blu Ray...
Brugeravatar
Af C-TEI
#106441
Hehe, denne tråd er vist gået hen og blevet rigtig aktiv. :)

Lad os fortsætte med at poste gode foreslag :)

Så jeg vil også bidrage med et par film:

Den uendelige historie
Den uendelige historie 2
Big Fish
Solomon Kane
Pan's Labyrinth
Where the Wild Things Are
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#106448
Uhhh ja! Big Fish og Pans Labyrint er fede! Den udendelige historie er fed ligesom Willow var det - på den lidt gammeldags filmeffekmåde. Personligt så fandt jeg disse film noget bedre da jeg så dem som purk, end da jeg genså dem som voksen. Nogle ting skal man bare ikke genopfriske - lidt ligesom de gamle Ewok-film!
Af Martin Sjøstrand
#106452
Og den bedste eventyr film nogen sinde... måske mere skattejagt, men syntes godt den kan bruges :)

The Goonies!

Er på vej på blu-ray i en 25 års jubilæumsudgave
Af rikki
#106530
Jeg ved ik med den her:Hvem springer kineserne for.
Af kjeppesen
#106531
jeg kan også kun melde mig som en stor fan af både Big Fish og Pans Labyrint som begge er fantastiske film. Jeg ved dog ikke hvor meget de er i 'LOTR' og Narnia genren selvom de begge falder ind under eventyr-kategorien.

Men super film. Det fås ikke meget bedre. Jeg kan se dem begge om og om igen. Pans Labyrint er desuden sindssyg flot lavet.

/Karsten
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#106536
En kommentar til LOTR-filmene: I BluRay-versionen er de ikke noget at råbe hurra for. Kun nr. 3 leverer rent faktisk en kvalitet, som ligner HD. Den første disc ligner nærmest DVD.
Brugeravatar
Af C-TEI
#106606
har ikke fået set the Goonies. Er den værd at se?