Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af chrfog
#118922
uncharted 2 er helt klart en sikker vinder. jeg synes dog ikke multiplayerdelen er specielt tiltalende i alle gamemodes. nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad de hedder, men sådan noget team deathmatch agtigt synes jeg fungerer virkelig dårligt i det spil. dog er der noget mission co-op, som er meget sjovt, hvis man lige har en ven.

der kommer assassins creed 3 inden længe, dog spiller historien en vigtig del i spil serien, så du springer måske for meget over i historien? der er desuden multiplayer i 3'eren

gta4 led rigtig meget af framerate problemer i starten, men jeg tror de har fikset det med en update, da jeg spillede de 2 udvidelsespakker, der var frameraten ihvertfald betydeligt bedre end det originale spil var til at starte med.

ellers så kan killzone 2, resistance 2 og det første uncharted også anbefales, de har alle sammen en god historiedel og killzone og resistance havde gode online dele, jeg ved ikke lige, hvor mange, der stadig er på deres servers.
Af Ziggy Starman
#118923
Vil også anbefale Batman Arkham Asylum og Red Dead Redemption. :) Førstnævnte kan jeg personligt rose til skyerne, for det er simpelthen genialt. Red Dead har jeg endnu ikke prøvet, desværre, men det er et af de mest roste spil nogensinde, så tror ikke du går galt i byen! ;)
Af barney
#119419
Kan også anbefale GTA, Red Dead Redemption og Fallout. De giver alle en del spiltimer. Du kan evt. overveje at købe brugte spil (www.brugtespil.dk), da alle er lidt ældre ellers er Amazon også en mulighed, hvis budgettet er lidt stramt.
Af mhca
#119732
Hejsa

Jeg har bestilt Assassins Creed 2 sammen med min PS3, der er på vej fra Amazon.

Assassins Creed 2 kostede £10.50, altså ca. 90 kr. og det er endnu ikke afsendt som den eneste vare.

Jeg spiller pt. spillet lidt på PC, men er ikke kommet meget længere end at have fået overtaget min fars gamle udstyr. Så jeg regner med, at det er tidligt i spillet.

Når nu jeg har spillet til PC, vil jeg mon så ikke få mere ud af at afbestille det til PS3 og spare de 90 kr.?
Jeg kan jo bruge de penge på et andet spil senere hen eller måske som opsparing til Assassins Creed 3 Brotherhood, hvis jeg bliver fængslet af spillet.

Hvad synes I?
Rasmus skrev, at han kørte død i det, så når jeg nu allerede har det til PC... så ved jeg ikke om det er spild af penge til PS3 også...
Af Ponduus
#119777
Jeg ville afbestille det.

Det skyldes nok også personlige erfaringer med spillet - det faldt ikke i min smag.

Som du selv siger, så kunne de jo spares og bruges på AC3, hvis 2'eren falder i din smag. De eneste forskelle på konsol og PC er vil styringen?
Af mhca
#119819
Jeg synes spillet er ok på PC. Omend det godt kan tage lidt tid, før man rigtigt kommer i gang, og jeg er spændt på, hvor varieret det er.
Heldigvis betalte jeg kun 39 kr. for det til PC.

Det er nu afbestilt til PS3. Jeg kommer alligevel ikke til at gide spille de samme sceancer igennem igen på PS3'eren for at nå dertil, hvor jeg er nu.
Af Hajfu
#119829
mhca skrev:Jeg synes spillet er ok på PC. Omend det godt kan tage lidt tid, før man rigtigt kommer i gang, og jeg er spændt på, hvor varieret det er.
Heldigvis betalte jeg kun 39 kr. for det til PC.

Det er nu afbestilt til PS3. Jeg kommer alligevel ikke til at gide spille de samme sceancer igennem igen på PS3'eren for at nå dertil, hvor jeg er nu.
Jeg har lige gennemført ac2 og jeg synes det var er et fedt spil. Det er også hvis man kan lide mysterier og fortællinger osv. De var fede. Uncharted 2 fik jeg gennemført på rigtig kort tid. Deres multiplayer stinker men singleplayer spillet er det bedste og flotteste jeg hR prøvet. Synd den ikke er længere. Men det var synd du Afbestilte den og måske køber den næsten. Jeg er allerede ked af at jeg ikke spillede ac1 før toeeren. Det er jo en historie. GTA 4 spiller jeg nu og det er okay.
Af mhca
#119837
Ja, man kan godt ærgre sig over ikke at have spillet 1'eren først.
Har brugt en time eller to på en iPod Touch version af AC1, og jeg overvejede da også at få AC1 i sin tid.

På den anden side, så skulle AC2 være væsentligt bedre, og man var måske gået død i 1'eren og dermed aldrig taget fat på AC2.

Eftersom, at det primært er historien, der er god, så tror jeg ikke, at jeg vinder det store ved at spille på PS3 fremfor at fortsætte på PC, nu hvor jeg efterhånden har lært styringen lidt bedre at kende.
Jeg kan jo altid købe AC3 (Brotherhood) til PS3, hvis jeg fristes efter at have spillet AC2 på PC.

Glæder mig bare til at modtage PS3'eren. Den kommer først på torsdag. Spillene og den ekstra controller + HDMI-kablet kom på under 24 timer fra afsendelse.
I alt har jeg betalt 3035 kr. (dvs. uden AC2). Jeg er ret tilfreds med prisen. Jeg må bare håbe, at den ikke går i stykker, da det tager længere tid end ved dansk reklamation, tror jeg.
Af causelessmeteor
#120761
Jeg købte ps3 slim160 gb for 2ugers tid siden med move, ekstra move controller og spillet sports champions til move.. Det er vildt grinern og man bliver vildt fanget af det... det sjoveste er disc golf, bue skydning og gladiator.. kan kun anbefale dig at købe det!!! og så købte jeg også killzone 2(genialt og vildt god grafik) og så bioshock 2(er helt afhængig af det... rigtig fedt spil) Men det bedste er dog move og de sidste 2 uger har jeg haft masser af venner på besøg, de er vilde med det og kan næsten ik få nok heh Mange gange bedre en wii, både grafisk og styringen. Men desværre koster move lidt meget: 449, ekstra controller: 349 og sports champions kostede 249.. Men det er bestemt pengene værd!!!! Dine venner vil elske det:-) Har aldrig på så kort tid haft så mange besøgende.. så crazy er de med det :-)
Af causelessmeteor
#120762
Og elsker kun spillet endnu mere for denne oplevelse.. Jeg havde haft sports champions en uges tid og holdte fest, hvor vi drak os pløre fulde og spillede til langt ud på natten.. men 2 af mine veninder blev tilbage(den ene har jeg været vild med i 3 år) Pludselig da vi spillede, begyndte veninden til hende jeg kan lide at sige, "mon denne vibrator kan bruges til noget" og begyndte og slikke og sutte på den for jeg skulle komme op at køre og det endte med vi endte i sengen alle 3:-p Så gir spillet et 12 tal :-) Og hende jeg kan lide er jeg begyndt at date med og i morgen skal vi ud på tredja date :-) :-)
Af mhca
#120771
Haha. God stil ;-)

Vidste ikke at Move var så alsidigt :P
Af chrfog
#120786
mangler kun barney, der siger "true story"
Af Ponduus
#120801
Situationsfornemmelse?

Men ja. Move er temmelig underholdende. Især hvis man er nogle stykker sammen.