Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kozz
#97231
Hej.

Efter at have ligget i dvale i mange år, er min lyst til at se sport i tv, nu langsomt på vej tilbage. For nu kan jeg SE de fleste af de kanaler, som viser tennis, spansk fodborld og champions league fodbold.... Og MMA/UF (vild voldeligt, men ganske underholdene O_O )

Så spørgsmålet er så, om der findes gode hjemmesider, hvor man kan se, HVORNÅR og HVAD tid, diverse kampe i champions league, bliver spillet.

Også overblik over diverse WTA tuneringer i tennis, ville være fedt at vide 8)

PFT :)
Af Kozz
#97287
Takker :)

.. Og tænk en gang. I forbindelse med, at jeg glædede mig til at se noget champions league, forstillede jeg mig en fed kamp, mellem et italiensk og et spansk hold 8) ..... Og hvad opdagede jeg så i aftes, efter jeg fik et par gode tips herfra????

Inter og Barca SPILLER I AFTEN 8) 8) 8) 8) (så findes gud altså alligevel :) )

Messi i den ene ende og Puyol i den anden. Det lyder måske lidt bøsset... OG HVAD SÅ?? :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#97310
Til alt hvad der hedder fodbold bruger jeg personligt www.bold.dk.

Her kan man følge med i kampprogrammet for stort set alle kampe i international og dansk fodbold. Der er også liveopdatering på kampe, hvis man ikke lige har mulighed for at sidde foran Tv'et selv :)

Der skal naturligvis også ses Barca mod Inter i aften her på adressen. Og så håber vi naturligvis, at Barca tromler Inter ned. 8)