Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Morten_P
#50157
Hej med jer

Jeg har besluttet mig for endelig at skifte mit 20" B&O MX fjernsyn ud med noget fladskærm, og valget er efter megen kiggen faldet på Sonys 40" W4500. Jeg har hele tiden planlagt at købe det i Hifi-klubben, da de jo giver 2 år rigtig garanti, og egentlig ligger meget godt prismæssig når det ikke skal være parallel-import. Planen var at købe det efter jul.

Nu ser jeg så til min store ærgelse, at Hifi-klubben ikke længere har Sony skærme på deres hjemmeside - er de holdt op med at forhandle dem? -og i så fald, hvorfor?

Er der andre steder I vil anbefale mig at købe såfremt Hifi-klubben ikke længere har det? Da jeg ikke gider at skulle have bøvl med at sende skærmen med PostDanmark i tilfælde af reklamation SKAL det være en fysisk butik i Storkøbenhavn. Hvordan er Tape Connection (de har den til 9988,-)?

Har også set den til 9300,- i MultimediaWorld, men da jeg spurgte fik jeg at vide, at deres er parallelimport, men omfattet af købeloven og evt. reparationer vil blive foretaget på dansk værksted i løbet af 2-3 uger. Hvorfor er det nu lige at "vi" ikke kan lide parallelimporterede skærme?

På forhånd tak

;) Morten
Af Kratz
#50170
Jamen det er da blandt andet hvis man ikke har de muligheder du netop nævner :)
Hvis der er garanti for reparation på dansk grund ville jeg ikke være bekymret.
Af Badedyret
#50172
Tja nu er Viborg jo ikke ligefrem København. :)
Men HIFI klubben her har Sony tv, har været lige ved at købe et.
Men tror de kun har deres "egne" ting på deres hjemmeside og ikke
de mærker hvor de konkurrerer med andre.
Var faktisk lidt træt af de ikke sælger Panasonic for synes det
er et godt sted med seriøs rådgivning.
Skal ind til dem på onsdag og købe surround anlæg :D

Hilsen Jan der spændt venter på hans 46pz8 han bestilte
hos cinimagic fredag. O_O
Af fhebo
#50322
Du kan også få Sony hos Wupti.com til gode priser.
Af milo
#50371
Morten_P skrev:.....valget er efter megen kiggen faldet på Sonys 40" W4500. Jeg har hele tiden planlagt at købe det i Hifi-klubben, da de jo giver 2 år rigtig garanti, og egentlig ligger meget godt prismæssig når det ikke skal være parallel-import. Planen var at købe det efter jul.

Nu ser jeg så til min store ærgelse, at Hifi-klubben ikke længere har Sony skærme på deres hjemmeside...
Jeg har ligesom du besluttet mig for Sonys 40"W4500 fra Hifi-klubben og blev også overrasket, da det pludselig var væk fra deres hjemmeside. Jeg mailede Hifi-klubben og besøgte, inden jeg fik svar, min lokale butik i søndags, som oplyste mig, at de skam fortsat forhandler Sony, dog var leveringerne noget ustabile. Så jeg regner med at slæbe mit nye W4500 hjem inden længe. :)
I forgårs fik jeg svar på mail'en, som uden at give klare årsager lød:
"Der er nogle forskellige grunde til at Sony er fjernet fra vores netside. Dog forhandler vi stadig disse tv, så du kan sagtens besøge butikken en ekstra gang og købe dig dette tv.
Med venlig hilsen
Anders
Hifiklubben Online"

Med venlig hilsen Milo
Af jimsim
#50388
Hvad koster Sony'en i HIFI-klubben?
Af milo
#50391
Prisen lå lige under 11.000,- kr. sidst jeg så.
Af milo
#50475
....... så er Sony 40" W4500 tilbage på Hifi-klubbens hjemmeside, samtidig er prisen sat 1.000,- kr. op til 11.990,- kr. :((
Af msyska
#50521
Det kan fås i et sony center for 11.499,-
Af Morten_P
#50748
-Og Tape Connection sælger det for 9988,- Er der noget der har en mening om at handle med dem? Jeg kan se, at de også giver 2 års rigtig garanti...

-Eller skal man prøve at presse Hifi Klubben i pris?

:-) Morten
Af majbom
#50750
damn, 12k - det er ligesom fona, men det koster jo ekstra at handle i den type butikker det ved vi alle jo, men self får man osse noget service med... jeg har lige købt et 40W4500 hos getmore, bestilte søndag aften det kom tirsdag morgen... jeg gav 8700,- inkl. fragt og det hele, så jeg har altså sparet over 3000,- det kan jeg godt leve med ;)

jeg er dog lidt skuffet mht tv'et, jeg havde læst flere steder at der var mange med backlight-bleeding, men at det kun var tydeligt i et helt mørkt rum - jeg kan dog nemt se det når min spisebordslamper er tændt (de hænger ca.4 meter fra skærmen og lyser stuen fint op, så der er ikke mørkt...

det er jo så kun at se, hvis du har en sort eller meget mørk baggrund, eller sorte bjælker i top og bund...

held og lykke med købet :)

og go jul
Af Morten_P
#50895
Hmmm...har lige fået svar fra Tape Connection - deres 40W4500 er også parallel import... Kan det virkelig være rigtigt at man skal af med 12K for at få en dansk udgave??? -og man kunne have sparet 1000,- hvis man havde købt for 1 måned siden (i Hifi Klubben)... !:(

De bedste hilsner
Morten
Af elmicki
#50938
Hej
Købte et Sony 40"W4500 fra en Sony butik sidste uge. Den stod til 11.000, men fik den hurtigt pruttet ned i 10.000. Købte samtidig et ca-modul og et programkort til Yousee så jeg kun skal ned et sted hvis det begynder at drille (tænker på diverse problemer med Sony & Yousee)

Hilsen Claus