Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cralle
#47384
Jeg prøver at holde lidt øje med prisudviklingen på Pioneer's 42" plasma skærm (4280XD), men efter at det er gået så meget ned af bakke for EDB/HIFI/DVDPriser, kan jeg ikke helt finde ud af et godt sted hvor jeg kan følge med prisudviklingen på den skærm.

Nogle forslag?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#47387
mon ikke det skyldes at Pioneer ikke laver flere 42" modeller? Når de sidste lagre er tømte så er det slut. Du skal nok ikke lurepasse alt for længe.
Af cralle
#47390
OK - det var jeg ikke lige klar over - betyder det at de fremover kun laver deres plasma skærme i 50"+? Sgu' da typisk - det samme skete da jeg havde bestemt mig for at købe Sony's 40d3000. :(

Hmm - 50" bliver for stort til mig, så må jeg vel over og se på Panasonic's 42" plasma skærme.
Af nk666
#47469
For stort, som i det kan ikke være der??? For hvis det kan.. så kan det bare ikke bliver for stort :) Jeg ha lige skiftet mit gamle 42" ud med et 50'2 pio. og samtidigt flyttet mine møbler så tæt på som muligt, så jeg stadig kunne komme til.. Og det har aaldrig været feder at se film :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#47501
cralle skrev:OK - det var jeg ikke lige klar over - betyder det at de fremover kun laver deres plasma skærme i 50"+? Sgu' da typisk - det samme skete da jeg havde bestemt mig for at købe Sony's 40d3000
Ja, Pioneer har droppet alt under 50" i plasma serien. Af samme grund er der kun lanceret en LX5090 og LX6090 og ikke en LX4290.