Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#42976
Hej med her..

Jeg overvejer kraftigt at købe dette tv i Tyskland.

Mit spørgsmål lyder på, om der er forskel på indmaden i f.eks. et Samsung fladskærm fra Tyskland?

Jeg har især tænkt på Samsungs nye a557
http://www.preissuchmaschine.de/preisve ... che=37a557

Det er væsentlig billigere i Tyskland. Den eneste forskel jeg kan se er, at der ikke er DVB-C tuner indbygget.


Der er mange af de foretrukne tyske internetsider (se linket), hvor jeg ikke kan finde prisen på forsendelse til Danmark. Men vil egentlig helst også undgå dette, da jeg alligevel skal til Tyskland og kan dermed afhente skærmen. Vil derfor være skønt, hvis nogen af jer ved, om nogle af siderne har fysiske butikker, hvor man kan afhente fjernsynet?

Har kigget lidt på shoppen Innova24, men kan ikke finde ud af, om man kan afhente tv'et i Flensborg:S

Håber I kan hjælpe..
Af midway
#45794
ring eller mail til fleggard eller besøg deres store butik i padborg
eller tag til Flensborg og besøg Saturn eller Mediamarkt
#46477
rnadal skrev:Har kigget lidt på shoppen Innova24, men kan ikke finde ud af, om man kan afhente tv'et i Flensborg:S
Mine egne erfaringer med at få noget sendt fra Tyskland til DK er dårlige for at sige det mildt O_O
De fleste tyske netbutikker prøver på alle måder at undgå at handle med udlandet.
For selvom deres sites tilsyneladende ser ud som de lever i det 21 årh så tilhører deres salgspolitik ofte det 20ende
(eller 19ende ;;)
Så det er ikke nogen dum ide sæææl at hente varerne.

Mht Innova24 som du nævner så vil du let, ved at google "Innova24 .de" kunne finde ud af at de har en filial INNOVA Bestkauf Flensburg.