28. apr 2022, 15:12
#342084
decideret retarderede, idiotiske, irriterende etc. købe, vejledning, support, vildledende købe/salgs oplevelser
dem har vi nok alle sammen en del af...
og de dukker også ofte (desværre mest de dårlige af slagsen) her på siden
har du noget godt eller dårligt (på den ene eller på den 117. måde)?
mine seneste to:
1. et tilbud fra Yousee (for ca.1md. siden) :
'internethastighed til en særlig foreningspris. Få 200 Mbit internet til kun 199 kr./md. i 6 måneder. Du sparer 50 kr./md. i 6 måneder'
en del af mit svar:
Det er pinligt at I bliver ved med at sende tilbud som dette.
Hvis I nu gad at bruge ca. 5min. på at undersøge hvad vi, i vores forening betaler for internettet nu (149kr for 200/200Mbit, 199 for 400/400Mbit som er de laveste hastigheder – og her er der tale om JERES DATTERSELSKAB!) så ville I ikke sende mails hvor I påstår at der er tale om et tilbud/en fordel for os at skifte til Jer...
Yousee's svar:
'Tak, fordi du tog dig tid til at skrive til os.
Hvis du ikke ønsker at modtage flere tilbud kan du anmode om at få det slettet via hjemmesiden Yousee.dk/indsigt'
for f sake :-D ...det hører med til og dækker alt fra dum, sjov (på den lidt mindre 'haha'-måde), retarderet, irriterende, idiotisk til 'seriøst????' og 'flot...vviiiiiirrkelig flot!'
2. (wi-fi) netværkskort som sidder i min ekstra computer (som er mindre end 2 år gammel) gik i stykker . Jeg kontakter Elgiganten (siden at det er der jeg købte den :-) ) og fortæller/forklarer dem hvordan og hvorledes og siger at jeg selv kan løse problemet ved at udskifte kortet (i stedet for at den skal på værksted, og nulstilles ((prøv at reparere noget uden at det skal nulstilles :-) )) og jeg skal vente jeg ved ikke hvor længe og alt det andet som er ren og skær spild af tid og ressources.
Der var ingen problemer med at overføre penge på min konto (beløb som svarede til det netkort som jeg fandt og ville købe - ikke noget overdrevet eller noget som svarede til noget som er 10 gange bedre end det som sad i computeren til at starte med - det var en helt 100% fair deal for begge partner).
dem har vi nok alle sammen en del af...
og de dukker også ofte (desværre mest de dårlige af slagsen) her på siden
har du noget godt eller dårligt (på den ene eller på den 117. måde)?
mine seneste to:
1. et tilbud fra Yousee (for ca.1md. siden) :
'internethastighed til en særlig foreningspris. Få 200 Mbit internet til kun 199 kr./md. i 6 måneder. Du sparer 50 kr./md. i 6 måneder'
en del af mit svar:
Det er pinligt at I bliver ved med at sende tilbud som dette.
Hvis I nu gad at bruge ca. 5min. på at undersøge hvad vi, i vores forening betaler for internettet nu (149kr for 200/200Mbit, 199 for 400/400Mbit som er de laveste hastigheder – og her er der tale om JERES DATTERSELSKAB!) så ville I ikke sende mails hvor I påstår at der er tale om et tilbud/en fordel for os at skifte til Jer...
Yousee's svar:
'Tak, fordi du tog dig tid til at skrive til os.
Hvis du ikke ønsker at modtage flere tilbud kan du anmode om at få det slettet via hjemmesiden Yousee.dk/indsigt'
for f sake :-D ...det hører med til og dækker alt fra dum, sjov (på den lidt mindre 'haha'-måde), retarderet, irriterende, idiotisk til 'seriøst????' og 'flot...vviiiiiirrkelig flot!'
2. (wi-fi) netværkskort som sidder i min ekstra computer (som er mindre end 2 år gammel) gik i stykker . Jeg kontakter Elgiganten (siden at det er der jeg købte den :-) ) og fortæller/forklarer dem hvordan og hvorledes og siger at jeg selv kan løse problemet ved at udskifte kortet (i stedet for at den skal på værksted, og nulstilles ((prøv at reparere noget uden at det skal nulstilles :-) )) og jeg skal vente jeg ved ikke hvor længe og alt det andet som er ren og skær spild af tid og ressources.
Der var ingen problemer med at overføre penge på min konto (beløb som svarede til det netkort som jeg fandt og ville købe - ikke noget overdrevet eller noget som svarede til noget som er 10 gange bedre end det som sad i computeren til at starte med - det var en helt 100% fair deal for begge partner).