Det lyder bekendt.
Jeg kørte og vandt min sag mod ElGiganten/Samsung igennem Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen imens der faldt en afgørelse omkring tordenfluer i skærmen.
8)
Trods Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen allerede havde afgjort en sag der gik imod forhandleren/Samsung, ville ElGiganten/Samsung ikke godkende afgørelsen og jeg måtte køre sagen i over 7 måneder, skærmen måtte til undersøgelse hos sagkyndig, som bla. konkluderede, at forseglingen var defekt og derfor kunne disse tordenfluer komme ind i skærmen, og det var usikkert og de var kommet ind under produktionen eller under brug.
Og i samme forbindelse gjorde Samsung det klart, at de ville tage det op sag for sag, så det vil sige at samtlige kunder der ønsker at klage, højst sandsynlig skal igennem en klagesag hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, tror mere at Samsung håber at der er personer som dropper sagen pga. de som reelt kan tage op mod 1 år at få afgjort sin sag igennem Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
Jeg kan personligt kun opforde forbrugere til at tænke sig godt om når de køber elektroniske produkter, især af mærket Samsung med deres kundebehandling, især deres totale afvisning af at der overhovedet forfindes et problem.
Jeg står og skal købe nyt tv, ny mobil og ny tablet, og INGEN af disse ting bliver af mærket Samsung, jeg køber ingen elektronik lavet af Samsung resten af mit liv. 8)
Sådan kan det gå, sagde manden der ikke kunne spå.
http://www.helpeveryday.org/