9. apr 2013, 23:40
#184648
Tror det kommer an på de forskellige fona butikker. Jeg har to gange returneret til fona, 1. Gang var et tv der ikke levede om til min forventninger, det skulle jeg da bare komme med for skulle da ikke hænge på noget jeg ikke var tilfreds med sagde sælger. Kunne bare få pengene retur hvis jeg ville. Endte så med at købe mit tv der alligevel men bare et bedre tv som jeg så fik 2000 rabat på. Så det var fedt. Har så for en uge siden købt surround system der,kom hjem og sat det op og prøvede set så i 2 dage men **** noget lort. Så ringede til sælger og forklarede at jeg var ked af mit køb, da det ikke spillede som jeg håbede. ( vidste godt han ikke skulle ta det retur) MEN fik bare at vide at det kom jeg bare ind med så fandt vi ud af noget. Fik min penge tilbage af sælger med et smil. Så tror det kommer an på sælger og forretning.
Men ville sku ha været ked af hvis han ikke havde taget det retur.
Men ville sku ha været ked af hvis han ikke havde taget det retur.