Torben Rasmussen skrev:At få lovning på at varen kan returneres uden problemer er jo en helt anden snak. Hvis der har været en mundtlig aftale om at der skulle gælde en form for returret, som så efterfølgende ikke bliver respekteret, så ville et vredt udbrud være noget mere berettiget.
Hvordan beviser man en mundtlig aftale / snak om at det ikke var til mig selv? ?
Jeg nævnte for sælgeren at jeg "håbede min mor kunne bruge det" men jeg gjorde sikkert ikke nok ud af at han forstod det.... og at der muligvis blev brug for at benytte mig af retur-muligheden.
Til gengæld var han hurtigt klar med et ønske om at sælge mig en "Ekstra forsikring" og da jeg takkede nej til den røg vi videre til Dankortterminalen.
I sidste ende er det jo også det..... situationen og travlheden i butikken lørdag formiddag taget i betragtning .......at jeg "troede" jeg vidste det jeg skulle vide om returmuligheden, og derfor kan jeg (måske) ikke klandre sælgeren for noget.
Jeg havde læst FONA´S hjemmeside som jo er
den samme fysisk butik og netbutik taget i betragtning.
Og under "Spørgsmål og svar" står det med returmuligheden og emballage:
http://www.fona.dk/kundeservice/spoergsmaal-og-svar
Hvad jeg IKKE vidste er det man leder op under "FONA Fordele" :
http://www.fona.dk/om-fona/fona-fordele
Det synes jeg er lidt "lumpent" i forhold til at skrive det der,... og ikke under "spørgsmål og svar".!
I min optik det samme som FAQ og "lov" men indrømmet der står kun noget med nethandel.
Igen..... manglende forretningsmoral...ja undskyld men det synes jeg altså.!
Måske de i virkeligheden har lavet en "BØF" idet kundeservice ,som jeg også snakkede med, sagde de havde fået ny hjemmeside for nyligt.
Det ved jeg så til gengæld ikke for jeg kender kun den der er nu.!