9. jan 2013, 11:28
#179679
Min oplevelse med Compumail: Bestiller en NAS, efter ca. 7 dage skriver jeg til dem, for at høre om min ordre. Får besked på at der er problemer med leverandør, så der går yderligere 5 arbejdsdage (fair nok). Efter 5 dage kontakter jeg dem igen for at høre hvor langt de er med ordren. Får så en mail tilbage om at prisen var forkert, så hvis jeg stadig ønskede at gennemføre ordren var prisen nu steget fra kr 1903,96 til 3074,-
Jeg gør opmærksom på at de burde måske havde meldt tilbage at prisen var forkert ved modtagelse af ordren, og ikke efter 14 dage, hvor man ovenikøbet har haft kontaktet dem for at høre hvordan det gik med ens ordre. De valgte at annulere ordren istedet for at imødekomme kunden. Det er et firma jeg IKKE vil anbefale, og ALDRIG handler hos mere. Husk at få bekræftet jeres pris hvis i handler der så i ikke venter forgæves på noget i havde forventet at få til den pris de har opgivet.
Hvad synes i om det?
Det er ved at være 3 måneder siden, men blev lidt bitter da jeg faldt over vores mail korrenspedance.
Jeg gør opmærksom på at de burde måske havde meldt tilbage at prisen var forkert ved modtagelse af ordren, og ikke efter 14 dage, hvor man ovenikøbet har haft kontaktet dem for at høre hvordan det gik med ens ordre. De valgte at annulere ordren istedet for at imødekomme kunden. Det er et firma jeg IKKE vil anbefale, og ALDRIG handler hos mere. Husk at få bekræftet jeres pris hvis i handler der så i ikke venter forgæves på noget i havde forventet at få til den pris de har opgivet.
Hvad synes i om det?
Det er ved at være 3 måneder siden, men blev lidt bitter da jeg faldt over vores mail korrenspedance.