8. feb 2012, 20:43
#160339
Jeg har endnu ikke set nogen fanboys i denne tråd.
Det er også for ringe at kalde folk, som ikke bruger enhver lejlighed til at rakke ned på Aplle, for fanboys. Der er lige så mange mennesker, som netop udnytter enhver lejlighed til at trashe Apple. Hvad skal man halde dem? Hateboys?
Jeg synes f.ex. ikke, at udsendelsen var godt lavet. Tværtimod, synes jeg den var plat og EB-agtigt med deres kasten med æbler og udsagn som at Apples produkter koster en "bondegård". Man kan få en Macbook fra ca. 7000 kr., hvilket ikke er dyrere en Sonys Vaio serie eller Asus' eller Samsungs tilsvarende produkter. Kan godt forstå, at ingen fra Apple gad medvirke i et 25-min. program, som ikke kom ordentligt omkring problemet og som virkede amatør-agtigt og ikke som et program, der er lavet af DR. Dog kunne Apple have reageret anderledes, ved i det mindste at udtale sig skriftligt. Sådan som de gjorde, virker det bare, som om de har noget at skjule.
TIl sidst skal det siges, at det var godt, at Kontant belyste problemet, som faktisk er et stort problem. Jeg forstår ikke, at Humac kan finde det rentabelt at gøre sådan overfor kunderne. Den badwill, der udspringer fra deres opførsel, vil i sidste ende koste mere på bundlinien end de kroner de sparer ved ikke at reparere produkter.
Senest rettet af PhDream 8. feb 2012, 21:26, rettet i alt 1 gang.
u d s t y r