Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kajs Bodega
#147196
Maestroelite skrev: Det passer nok ikke helt.

Jeg har da selv snakket med min lokale hifiklub om ombytning i forbindelse med problemer som man ikke kan leve med, f.eks clouding eller buzzing som ikke i sig selv er en fejl (Ifølge producenterne).

Måske ikke ligefrem bytte den samme model hele tiden indtil man er tilfreds, men vi snakkede om at hvis man f.eks synes en model havde for meget buzzing så bytte til et andet mærke eller en LED.

Alt i alt kommer det nok meget an på selve butikken.
Det er jo så en helt anden sag. Selvom enkelte butikker laver sådanne aftaler, så har HFK-kæden officielt stadig ingen ombytningsret. En helt anden sag er så, at jeg personligt som forbruger, aldrig ville være tryg med at lave en sådan mundtlig aftale. Skulle sælger i mellemtiden have fortrudt sin aftale, eller skulle denne ikke være i butikken når man kommer retur, så kommer man til at stå svagt i en meget dum situation..
Af nocity75
#147197
Jeg synes de yder en fin service, men gratis bytter de ikke, købte et LG tv til 6500 som jeg lige syntes var et nummer for stort til stuen + den ikke lige kunne det jeg havde forventet. Det kostede mig 500 at komme af med det igen efter en dags brug, selvom jeg købte et dyrere Samsung tv istedet. Men alt i alt synes jeg de har god service og synes da de ved hvad de snakker om i HFK i Holstebro ihvertfald.

Det eneste der som Vestjyde piner mig er sgu at man ikke kan handle om prisen hos dem !:( ;)