Colt skrev: jamen du kan jo tydeligt se hvad mit link siger.. Og hvad dustin selv siger...
Og ved med garanti at LG Nordic har pixel garanti.. Skulle du have så meget som 1 død pixel kommer de og besøger dig med nyt panel og skifter det hos dig..
Der vil jeg stadig sige der er en forskel på de oplyste 4 døde pixel hos Dustin.. + man selv skal sende tilbage (på deres regning) Men lad os så sige det er 2 døde.. Og du så benytter din returret.. Så er det på egen regning og du skal selv finde firma der vil sende.. = 1000kr + oven i..
Så jeg siger jeg også syntes det er et rigtig godt tilbud.. Men ville ringe og høre Dustin home præcis hvad de dækker inden for forhandleres 2 års produkt garanti..
Jeg har godt set linket, men jeg læser det egentlig ikke som en definitiv politik fra Dustin's side. Der står således også: "
I det følgende finder du et udvalg af vore producenters retningslinjer for pixelfejl, samt hvem du skal kontakte i tilfælde af reklamation"
Det er vel også netop producenterne, der sætter retningslinierne i sådanne sager, eller? I dette tilfælde er det så LG - EUR, der følger førnævnte ISO standard.
Men jeg syntes det er vildt interessant hvis LG Nordic rent faktisk har 0-pixel-fejl garanti, men kommunikerer noget andet gennem deres kundeservice - kan du ikke fortælle mig hvor (eller hos hvem) jeg kan finde den garanti henne? Jeg kan ikke finde noget på LG's hjemmeside og er som sagt blevet oplyst noget andet pr. mail?
Returretten koster selvfølgelig, men 1000 kr. vil det for mit vedkommende ikke ende med, da TV'et i givet fald skal til Kastrup - det kan jeg selv klare i bil for under 300
(og det er ikke et tilbud til andre, der skal sende pakker retur
)