Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#130353
Jeg havde besluttet at købe et 50pk350N ved cinemagic. kunne godt vente de 14 dage som der står. men de får dem slet ikk hjem har jeg fundet ud af efter jeg har skrevet på deres chat med peter. har kigget lidt rundt og de har mange tv, som der står der går 14 dage inden den er på lager. er det meget almindigt ved dem at de virker til at have et stort udvalg men når det så kommer til stykket får de dem slet ikke mere.

peter mente at jeg da bare kunne købe 50pk350 uden N da forskellen kun var at der ikk var dansk manual med. måtte selv sige at jeg jo ikk ville få lg's garanti med. men så sagde han jeg bare kunne købe garanti med til 799.

forskellen ville så være på 500 kr ift. N modellen.

synes bare det virker MEGET mærkeligt at de har en lang liste med tv, men de fleste står der går 14 dage inden den er på lager. som om man kun har meget få at vælge i mellem
Af THM
#130355
har også været ude for de ikk ku skaffe varen, og en anden gang at der gik langt over 14 dage, så jeg nedte med at afbestille....
Af kasperpedersen
#130369
latterligt de ikk fjerner de tv de ikk kan levere. gør at jeg ikk ved om jeg vil bestille derfra. føler lidt de prøver at snyde
Af Lerchenfeldt
#130375
Havde samme oplevelse, da jeg forespurgte på Samsung 40C755..

Den har været undervejs i 14 dage, melder hjemmesiden. Det har den gjort nu i 16 uger..

Fik også "Peter" på chat og han sagde at jeg bare kunne købe 750'eren og efterfølgende tilkoble en garanti, da det ikke var en Nordic..

Skummelt.. 8)
Af Colt
#130376
Præcis det samme her..

De vil virkelig gerne af med de importeret modeller ;)
Af kasperpedersen
#130383
synes det virker som snyd. ikk særligt positivt. er det lovligt for at snakke om noget lidt andet. for virker da ikk som om de er ærlige omkring produkter de sælger. for man kan jo stadig lave en bestilling på dem. men ikk få dem
Af BrianH
#130411
Cinemagic er et af de firmaer på nettet der generelt får gode "karakterer", men det grænser til svindel, når de lover 14 dages levering på varer der er udsolgt fra fabrikken, og prøver at lokke kunden til at tage noget andet i stedet, når de opdager at varen ikke eksisterer.

Jeg er helle ikke så vild med deres priser der går op og ned fra den ene dag til den anden
Af kasperpedersen
#130448
ja synes det virker som svindel. kan da ikk være lovligt. og har set de har gode karaktere, men kan bare ikk li den måde det kører på derinde for at være ærlig