Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#10473
Hej... :D

Kender I noget til nedenstående internetbutik?

Link: multidiscount

Jeg overvejer at handle ind der, men er lidt skeptisk - kun fordi den vist ikk ligger i DK. Kommer til at tænke på pixmania.com, som kom i TV grundet en masse bøvl m. at få et deffekt produkt til reperation osv. O-O

Men hold kæft hvor vil jeg gerne have deres LG LC2D ;o) Det er 23 % billigere (lige nu - kampange) end herhjemme...

Alle erfaringer lyttes på, så skyd løs...

Skærmen skal bla. tilsluttes min xbox360! (B

Venligst Kraft

PS. De skriver All Taxes Included, så jeg regner med den oplyste pris er det jeg skal give ? Der er fri fragt mener jeg...
Af Rocko
#10474
Jeg har en bekendt som har handlet hos Multidiscount...og der var ingen problemer...men han har heller ikke haft nogle problemer med sin fladskærm. Jeg kunne godt forestille mig det kunne være lidt noget bøvl hvis man skal til at sende noget frem og tilbage...og så er der usikkerheden med at det jo ligger uden for DK's grænser...

Men som sagt har han ikke haft nogle problemer og iøvrigt købte han sit TV via rpoints.dk og fik 2% rabat på den samlede pris....det er også værd at tage med..tjek linket her: http://www.rpoints.dk/x/?s=3897

God fornøjelse og lad endelig høre hvis du får nogle erfaringer med Multidiscount.
Af Rocko
#11284
Hvordan gik? Fik du købt den LG skærm? OG hvad med multidiscount?
Brugeravatar
Af azrael
#11305
For dem der endnu ikke har læst sig frem til det på deres side, så ligger Multidiscount i Spanien. Endnu længere væk end Pixmania altså. :)