Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af trykkertor
#115705
HiFi-klubben har rigtig god service.
Først tilmelder du dig som medlem på deres netsider.
(Gratis).
Det giver dig 6 måneder ekstra garanti på alle produkter du køber hos dem.
Nu i september har de gratis indstallation. Så hvis dit tv skal på væggen, kommer de hjem til dig og monterer det for dig.

Jeg har også hørt om en case hvor sidste år en kunde fik et Samsung 58" der buzzet.
Vedkommende tog kontakt med Samsung Prestige, og de konkluderede med at den mængde buzz var til at leve med.
Så kom HiFi-klubben hjem til kunden, og de konkluderede med at den buzz ikke var til at leve med.
Så HiFi-klubben byttet om tv for kunden,og klubben tog selv den videre reklamation mod Samsung.

Om du ikke har brug for 6 måneders ekstra garanti, gratis montering, og får et tv der bare er ok, så kan du lige så godt spare de penge og købe det ved Elgiganten.

Men jeg har altid haft god erfaring med HiFi-klubben.
Det samme kan jeg ikke altid sige om Elgiganten.
Af Mysen
#115707
Jeg gav også ca. 400 ekstra, for at få hifiklubben som sælger. Det er i hvert fald en ekstra trykhed for mig. God historie, du kendte. Den beviser bare mit indtryk af kæden.
Af Luke
#115709
Tak for de hurtige svar ..

Det var også min egen opfattelse, men ville lige høre andres mening :)

Og så vil jeg da iøvrigt skynde mig at få handlet så jeg kan få det anbragt på væggen med det samme ;)

Ps. Har iøvrigt læst at lige netop den model her har haft et par buzzere O-O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#115710
HVis du er urolig mht. buzz så tag en snak med personalet ang. evt. tilbagelevering hvis det er for grelt. Hvis du køber over nettet så har du jo stadig 14 dages returret, men i den fysiske butik hos Elgiganten har du samme returret ved fysisk fremmøde.

Du kunne jo evt. spørge om ikke du kunne handle noget så simpelt som et HDMI-kabel ind i prisen hos Hifiklubben. Sådan et kan man altid få brug for.
#115719
Luke skrev:Hejsa

Jeg har besluttet mig for at købe et TX42G20E .. Men ...

Får man for 436,- bedre service i Hi-Fi klubben frem for El Giaganten ??

Er der for eller imod nogle af stederne ??

:)



http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -plasma-tv

http://www.hifiklubben.dk/produkter/fla ... sma-tv.htm
Hej
HiFi Klubben yder 2½ års ægte garanti, dette er altid bedre end reklamationsret.
Af Luke
#115896
Halløjsa

Tak for alle svar :)

Jeg har nu været inde i "klubben" et par gange og har fået fin service, så det bliver nok der jeg handler.

En ting der taler for klubben er at de anerkender at lige nøjagtig den model tv kan have resonans problemer med noget køler halløj og bytter / udbedre hvis det er tilfælde med netop det Tv jeg får hjem.